Eilen tekstitv:stä moisen pätkän luin, ja en tajunnu siitä mitään, jos joku tajuava yksilö luki sen, niin voisko selittää mulle, miksi se olis niiden mielestä loistava idea?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;23290409:Eilen tekstitv:stä moisen pätkän luin, ja en tajunnu siitä mitään, jos joku tajuava yksilö luki sen, niin voisko selittää mulle, miksi se olis niiden mielestä loistava idea?
Pidän sitä joka tapauksessa aika ***** paljon parempana ideana kuin Kreikan lainohin pistämisenä.
Kai idea oli, että Suomen valtioon sijoittaminen on luotettavaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;23290425:Joo, mutta miksi eläkerahoja yleensä pitäis johonkin sijoittaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;23290425:Joo, mutta miksi eläkerahoja yleensä pitäis johonkin sijoittaa?
tÄTÄ MÄKIN JÄIN EILEN MIETTIMÄÄN, KUN ASIAN UUTISISTA KUULIN. Oho. sori capsit.
Niin, siis mä oon luullut että niillä on tarkoitus maksella eläkkeitä, mut näköjään oon ollutkin väärässä? Eläkemaksuina kerättävät varat meneekin ihan vaan valtiolle, kiitokseksi siitä että saadaan asua ja tehdä töitä Suomessa?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;23290466:Niin mäkin oon luullu, mutta nyt olen hieman hämmentynyt![]()
Pidän sitä joka tapauksessa aika ***** paljon parempana ideana kuin Kreikan lainohin pistämisenä.
Jos hetken miettii paljonko vaikka itse maksaa eläkemaksua (ja lisää siihen sen mitä pomo puolestasi maksaa), tajuaa varmasti ettei se riitä minkäännäköiseen eläkkeeseen. Joten pottia on pakko kasvattaa sijoituksilla, muuten olisi niin suuret eläkemaksut ettei palkasta jäisi jäljelle mitään/olemattomat eläkkeet. Näin olen käsittänyt.