Voisiko olla keskenmeno?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taas

Vieras
Kysyin täällä aikaisemmin kokemuksia siitä, että on raskaana vaikka olikin menkat. Kysyin koska oireita oli ennen kuin menkat alkoi, menkat kesti vain pari päivää ja oireet jatkui. Tein juuri testin ja siinä on niin hailakka viiva että en saa siitä kunnollista kuvaa. Joten voisiko olla, että olikin keskenmeno? Vai voisinko silti olla raskaana vaikka viiva todellakin on niin heikko ja nyt pitäisi sitten olla jo rv 6+. Vai tuleeko noihin testeihin (Pregent Stick) aina jonkinlainen viiva eli ei tarkoita mitään? Ei sillä loppujen lopuksi ole merkitystä, vauva ei suunnitella eikä alkuraskauden keskenmeno aiheuta mitään toimenpiteitä, lähinnä vaan kokemuksia ja mielipiteitä kaipaan :)

jos testi näyttää plussaa todennäköisti olet ollut raskaana tai olet vieläkin. Soita neuvolaan ja varaa aika! Ultrassa pitäis näkyä viikolla 8, jos ei ollu keskenmenoo. Kyl mä luulen et sä raskaana oot jos oireitaki vielä on

monilla on oireet jatkunut keskenmenonkin jälkeen, ne oireethan johtuu hormooneista ja hormoonit ei todellakaan poistu heti elimistöstä kun keskenmennyt alkio.
Tästä johtuen keskenmenon jälkeen tehty raskaustesti näyttää myös vielä plussaa, koska ellimistössä on hormooneja vielä jäljellä.

Viiva kyllä näkyy ilman ihmeellisempiä tihrusteluja mutta kuvassa sitä ei oikein erota :/ Pitäisihän sen olla jo selvempi jos raskaus olisi jo rv 6? Mulla on nyt jo kp 11 mutta testin tein koska oireet on jatkunut vaikka menkat loppui. Ja ne kesti vain 2 päivää mutta verta tuli ihan silleen normaalisti, tai no ehkä vähän vähemmän kuitenkin. Ennemmin uskon keskenmenoon kun raskauteen :(

Mene lääkäriin jossa on ultran mahdollisuus. Kyllä nyt jo näkyy onko siellä jotain, vaikka sykettä ei vielä näykään. Hcgtäkin voidaan seurata, eli kuinka korkealla on ja nouseeko vai laskeeko. Turhaan sä kotona ihmettelet.

No niin, mä lainaan jonkun kuvaa tuolta vauvakuume puolelta kun en itse saa kännykameralla otettua. Tämmönen heikko viiva se on, testi on vaan eri mutta yhtä heikosti viiva erottuu http://www.aijaa.com/v.php?i=3382522.jpg

Eikö sen pitäisi olla jo paljon vahvempi jos olisi raskaudesta kyse? :/

Uusimmat

Yhteistyössä