voisiko raskaus olla mahdollinen? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja situ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

situ

Vieras
voisinko olla raskaana, harrastimme seksiä poikaystäväni kanssa, kun luulin kuukautisteni loppuneen. muutaman tunnin kuluttua vuoto kuitenkin alkoi uudelleen. syön e-pillereitä, yaz- merkkisiä, olen ottanut ne niinkuin pitääkin. tämä laatta loppuu perjantaina, eli noin kuukausi on aikaa tuosta.
nyt noin viikon ajan suussani on maistunut metalli. olen ollut myös väsynyt, tuntuu että tekee pahaa, mutta se voi olla joku oma mieleni juttu, ja on närästänyt ja olen ollut väsynyt, nämä voivat johtua työstressistäkin. mutta kun siskoni kertoi, kun valitin suussani maistuvaa metallia, että hänellä ilmeni raskauden alussa metallinmakua suussa, ja hän kysyi olenko mahdollisesti raskaana.. nyt tämä tottakai pyörii mielessäni jatkuvasti, ja mietin että koska olisi varminta testi tehdä :) se kyllä pelottaa, kun niin toivoisin sen olevan positiivinen..

no aika epätodennäköistä jos olette siinä kuukautisten juuri loputtua harrastaneet suojaamatonta seksiä.. ovulaatio on naisella yleensä kierron puolivälissä. ei mahdotonta, mutta todella epätodennäköistä.. ovulaatio voi tietenkin tulla myöhemminkin, mutta kyl mä epäilen tooooooodella vahvasti että sun oireet/"oireet" olis merkki raskaudesta..

[QUOTE="tjr";25712038]WTF, etkö muka tiedä et e-pillerit kyllä estää raskauden myös taukoviikon aikana[/QUOTE]

paitsi et pillerit ei oo mikään 100% ehkäisykeino ;)

mutta tosiaa.. hyvin epätodennäköstä (melkein jopa mahdotonta) ajotuksen ja pillereiden käytön yhdistelmän takia.. ovulaatioo sulla tuskin tuollon on ollu, ja viel ku noi pilsut käytös, nii tuskin..

Yhteistyössä