Voisikohan tästä tulla jotakin vai onko vain jotakin pientä sutinaa josta ei mitään sen kummallisempaa seuraa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Annikki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Annikki"

Vieras
Joskus yli vuosi sitten jatkoilla suutelin yhden miehen kanssa, mies teki aloitteen. No nyt kesällä sitten vietimme iltaa samassa paikassa. Mies välillä hiveli selkääni, mutta ei sen ihmeellisempää. Laitoimme kuvia toisillemme tuosta illanvietosta parin päivän päästä ja juttelimme facebookin chatin kautta.

Sen jälkeen olemme olleet samoilla jatkoilla ja nukuimme vierekkäin. Siinä se. Nyt sitten viikonloppuna olimme taas jatkoilla samassa paikassa ja jäimme taas yöksi. Vähän edistystä tapahtui. Me siinä juttelimme pilkkopimeässä ja jostakin juttu meni siihen, että en pidä pimeästä. No mies sitten kysyi haluanko tulla hänen kainaloonsa. Mähän sitten menin.

Makoilin siinä jonkun aikaa ja mies piti kättä ympärilläni. Sitten mun piti päästä siitä pois koska en osaa nukkua toisen kainalossa. Jäin kuitenkin miehen lähelle ja hetken päästä mies laski kätensä mun lonkalle. Mitään tuon enempää ei tapahtunut. Ei edes yhtä suudelmaa.

Onkohan tämä vain jotakin sellaista pientä sutinaa mitä meidän välillä tapahtuu kun olemme kännissä? Kaverille sanoin, että jos mies onkin vain pillua vailla. Kaveri sanoi, että eiköhän mies sitten olisi käynyt asiaan aika suoraan.

Itse olen hyvin ihastunut tuohon mieheen ja haluaisin seurustella hänen kanssaan. En vain tiedä mitä mies ajatelee.

Laittakaa jäitä mun hattuun nyt etten elättele liian suuria toiveita!

News flash for you: Kaikki miehet ovat pillua vailla.

Hän laittoi käden lonkalle jotta sinä tekisit seuraavaan liikkeen, eipä ihme että mitään muuta ei ole tapahtunut teidän välillä.

Taas nukuin sen miehen vieressä ja pientä läheisyyttä oli. Siis mun käsi meni miehen rinnan päältä ja mies piti musta kiinni. Ei taaskaan mitään muuta.

Mies sanoi, että on mukava nukkua jonkun vieressä. Että ei ole kiva nukkua yksin.

Tuohon mä sitten taidankin vain kelvata eli vieressä nukkumiseen. Ei mihinkään muuhun. Aloitti mies sentään eilen facebookissa chatissa keskustelun mun kanssa ja kyseli mitä teen.

Mä taidan lyödä nyt hanskat tiskiin, kärvistellä aikani tunteitteni kanssa ja yritän päästä eroon ihastumisesta. :(

Mä uskoisin, että myös tämä mies on suhun ihastunut. Haluaa sultakin vähän vastakaikua ennekuin uskaltaa tehdä aloitteen. Pelkää, että pilaa kaiken, jos alkaa jotain seksitouhuja heti säätään..
Mulla on aiankin tällasesta tilanteesta kokemusta

[QUOTE="kemeli";22064966]Mä uskoisin, että myös tämä mies on suhun ihastunut. Haluaa sultakin vähän vastakaikua ennekuin uskaltaa tehdä aloitteen. Pelkää, että pilaa kaiken, jos alkaa jotain seksitouhuja heti säätään..
Mulla on aiankin tällasesta tilanteesta kokemusta[/QUOTE]

Mä olen niin pessimisti, että en jaksa uskoa tähän. :(

[QUOTE="myy";22065084]mä uskon, että mies on ihastunut eikä halua pilata kaikkea seksillä vaan malttaa odottaa, se on hyvä merkki![/QUOTE]

Voi kun olisikin näin! En vain jaksa uskoa. Olen sen verran kärsimätön luonne, että kyllä pitäisi jo jotakin tapahtua! :D

Mulla on homoseksuaalistenkin tuttujen kanssa ollut vierekkäin makoilua, kädestä pitämistä, yhdessä nukkumista jne., enkä ole pitänyt sitä muuna kuin ystävyytenä.

Voi olla että on vain sitä läheisyyttä vaille, että sille riittää tuo yhdessä nukkuminen. Yllättävän moni sinkku kaipailee vain sitä hellyyttä ja kainalossa olemista välillä, ei niin kään seksiä. Pätee myös miehiin.

Luulisin, että jos olis läheisempää suhdetta vailla, olisi tehnyt enemmän aloitetta. Mutta mistäs vitusta näitä kukaan muu tietää kuin mies itse. Kysy. Tai suutele sitä seuraavalla kerralla. Pitää uskaltaa, jos meinaa jotain saada!

Yhteistyössä