Voisikohan tästä tulla jotakin vai onko vain jotakin pientä sutinaa josta ei mitään sen kummallisempaa seuraa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Annikki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi olla että on vain sitä läheisyyttä vaille, että sille riittää tuo yhdessä nukkuminen. Yllättävän moni sinkku kaipailee vain sitä hellyyttä ja kainalossa olemista välillä, ei niin kään seksiä. Pätee myös miehiin.

Niin. Tätä mä pelkääkin. :( Kun ei mies tee mitään suurempaa aloitetta.

Kun saisi nämä tunteet pois päältä nappia painamalla.

Hmm, ootkos kirjoittanut tästä joskus aiemminkin?

Mut sun täytyy varmaan vaan tehdä aloite. Tai sitten oikein kunnolla vihjata, että oot kiinnostunut, niin että varmasti ymmärtää. Toi vaikuttaa siltä, et mies on kiinnostunut muttei oo varma sun tunteista joten ei uskalla tehdä mitään. Eli kummatkin vaan kiertelette muttette tee mitään :D Ellei mies oo sit jonkunlainen pleijeri, joka saa kiksejä siitä et naisia pyörii ympärillä muttei oikeesti haluu niistä ketään.

Mitäs siinä menettää jos kysyt, että nähdäänkö joku päivä. Jos sanoo, et pitää nyt kattoo tms. niin ei ole kiinnostunut ja jos sanoo että joo nähdään vaan mikä päivä, niin on kiinnostunut tai haluaa pimppaa vaikea sanoa miehistä.

[QUOTE="Annikki";22065487]Niin. Tätä mä pelkääkin. :( Kun ei mies tee mitään suurempaa aloitetta.

Kun saisi nämä tunteet pois päältä nappia painamalla.[/QUOTE]

Herrajumala, tee se aloite, et sä siihen kuole. Sittepähän tiedät!

[QUOTE="vieras";22065541]Mitäs siinä menettää jos kysyt, että nähdäänkö joku päivä. Jos sanoo, et pitää nyt kattoo tms. niin ei ole kiinnostunut ja jos sanoo että joo nähdään vaan mikä päivä, niin on kiinnostunut tai haluaa pimppaa vaikea sanoa miehistä.[/QUOTE]

Tämä on pieni paikkakunta enkä halua mitään juoruja. Ja kun tunnemme miehen ja meillä on useita yhteisiä kavereita niin sitä sitten helposti törmäisi toisiinsa.

No tuommosella aikavälillä olisi varmasti jo jotain tapahtunut jos olisi tapahtuakseen, mies voi tykätäkin, muttei niin paljon että viitsisi tehdä aloitetta tai olisi kiinnostusta viedä asiaa eteenpäin. Näin mä tuon näkisin.

Yritä tässä sitten unohtaa tunteet kun toinen taas oli kuin häntä kiinnostaisi. Olimme ravintolassa eilen yhdellä keikalla ja me tuon miehen kanssa menimme lavan lähelle. Mies mut sinne pyysi. Mies seisoi mun takana ja heti laittoi kätensä mun lantiolle. Mä sitten laitoin käden miehen käden päälle ja pidimme käsistä kiinni.

Ravintolaan emme menneet yhtä aikaa vaan mä olin yksin kotona ja tuo mies oli yhden pariskunnan luona. Siellä mies oli kysynyt siltä naiselta (on siis mun kaveri ) että olenko mä lähdössä liikenteeseen. :)

Ravintolassa kun oltiin niin mies kysyi multa, että olenko tulossa sinne pariskunnan luo jatkoille. Sanoin, että en tiedä kun mua ei ole kutsuttu. Mies sanoi, että kysy voinko tulla. Myöhemmin mies kysyi, että olenko jo kysynyt asiasta.

Niin, että yritä tässä nyt olla välittämättä toisesta kun toinen tekee tuollaista!

Voi ap. Vaikka mäkin oon sellainen, etten tajua miehen kiinnostusta edes siinä vaiheessa kun se raahaa mua tukasta luolaansa, niin sä vedät kyllä jo pohjat. Oikeasti. Mies on todellakin kiinnostunut susta eikä tuota voi enempää rautalangasta vääntää! Mitä sä vielä ihmettelet? Se tulee sun lähelle, koskettaa sua, pyytää sua jatkoille, kyselee sun kavereilta ootko kenties menossa samoihin paikkoihin kuin se. Siis herää nainen!!
Nyt otat sen puhelimen kauniiseen kätees ja lähetät sille viestin jossa pyydät kahville. Ihan tasan varmaan tulee, ja ihan tasan varmaan juttunne etenee kunhan osoitat miehelle että säkin olet ihastunut! Tee jotain, NYT!!

Voi kun mullakin ois tuommoinen tilanne omalla kohdalla.. mut ei, mulla jos jollain on syytä kärvistellä tuolleen kuin sä teet nyt.

[QUOTE="Huokaus";22114541]Voi ap. Vaikka mäkin oon sellainen, etten tajua miehen kiinnostusta edes siinä vaiheessa kun se raahaa mua tukasta luolaansa, niin sä vedät kyllä jo pohjat. Oikeasti. Mies on todellakin kiinnostunut susta eikä tuota voi enempää rautalangasta vääntää! Mitä sä vielä ihmettelet? Se tulee sun lähelle, koskettaa sua, pyytää sua jatkoille, kyselee sun kavereilta ootko kenties menossa samoihin paikkoihin kuin se. Siis herää nainen!!
Nyt otat sen puhelimen kauniiseen kätees ja lähetät sille viestin jossa pyydät kahville. Ihan tasan varmaan tulee, ja ihan tasan varmaan juttunne etenee kunhan osoitat miehelle että säkin olet ihastunut! Tee jotain, NYT!!

Voi kun mullakin ois tuommoinen tilanne omalla kohdalla.. mut ei, mulla jos jollain on syytä kärvistellä tuolleen kuin sä teet nyt.[/QUOTE]

No siis mä olin valmis lyömään hanskat tiskiin jo, mutta tuo eilinen herätti taas toiveet.

Mulla on tulossa bileet muutaman viikon päästä ja on kyllä varmaa, että tuo mies saa kutsun! ;)

Ehei, et todellakaan odota muutaman viikon päähän. Viestiä kehiin sille miehelle heti paikalla nyt! Muutaman viikon päästä voi olla jo myöhäistä, ehkä joku muu nainen ehtii viedä hänet sulta. Ajattele miten paljon sua sitten harmittaisi. Ota ihan oikeasti yhteyttä NYT, kun mies on vielä sun vallassasi.
Mieti mitä kaikkea ihanaa siitä voikaan seurata, ehkä jo täksi illaksi..

Toivottavasti en nyt mokannut itseäni kun laitoin miehelle viestin facebookissa, että onko hän menossa erääseen tapahtumaan. Laitoin, että yhteiset kaverimme eivät ole menossa enkä tiedä ketään joka olisi menossa. Ja, että mua houkuttaisi mennä sinne.

Jännittää, että vastaako mies mitään. Pelkään, että vain mokasin itseni.

Kyllä mies vastasi, mutta ei ole varma onko menossa sinne tapahtumaan. Äh vaikuttaa taas niin kaveripohjaiselta tämä juttu. Ei musta ole itesäni tyrkyttämään kenellekään.

Yhteistyössä