Voisinko joku tulkita uneni? raskaana unessa jo toisen kerran.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras20
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras20

Vieras
Hei!
Olen kohta 20 vuotta täyttävä nuori opiskelija nainen ja sinkku. Näin kaksi viikkoa sitten unen, jossa olin selvästi raskaana. No, viime yönä näin taas unen, jossa olin jälleen kerran raskaana. Lasta en kuitenkaan synnyttänyt, olin vain raskaana. En ollut onnellinen, enkä onneton. Voisiko joku unista tietävä kertoa, että mitä tämä tarkoittaa? Raskaana en voi olla, joten se mahdollisuus pyyhitään heti pois. Onko tämä jonku uuden alku? Voiko liittyä rakkauteen? Olen jo pidemmän aikaa kaivannut kipeästi rakkautta...

[QUOTE="vieras";28059436]Uskotteko ihan oikeasti, että toisen unia voi tulkita ja jokin uni tarkoittaa aina jotain?? Toisaalta uskoohan toiset jumalaankin...[/QUOTE]

en oikeastaan koskaan tulkitse uniani. mutta koska aina sanotaan, että unet merkitsevät jotakin ja nyt tuntui nämä kaksi raskaus-unta vähän ajan sisällä ihmeellisiltä, joten aloin miettiä asiaa taskemmin.

Mitähän mun uni tarkoittaa? Olin unessa sisällä talossa ja kauhukseni näin pihassa yhtäkkiä valtavan mustan koiran. Siellä oli myös kissa ja pelkäsin että koira tekee kissalle pahaa...

Yhteistyössä