E
epe
Vieras
Syön e-pillereitä, ja tässä kuussa käytin niitä ehkä hieman hölmösti. Olin aloittanut uuden levyn, kun huomasin, että seuraavat kuukautiset osuvat sitten juuri sille kesän ainoalle lomaviikolle, kun ollaan menossa mökille. Ajattelin sitten, että syön levystä vain puolet ja annan tyhjennysvuodon tulla vähän aikaisemmin, ja syön sitten sen puolikkaan levyn ja kokonaisen levyllisen putkeen. Kuukautisvuotoa tuli ihan suht. normaalisti, muutenkin vuodan aika vähän, mutta nyt tietysti hiukan niukemmin, kun edellisistä kuukautisista oli vain pari viikkoa aikaa.. Harrastimme muutamaan otteeseen seksiä mieheni kanssa kuukautisten aikana.
Nyt pari viime päivää olen tuntenut oloni aika väsyneeksi ja alavatsasta nipistelee vähän väliä. Välillä on tuntunut huonoa oloa ja huimausta. Väsyttää niin paljon, että voisin nukahtaa heti kun vain kallistan pääni tyynylle. Eilen nukuin 3 päiväunet ja kaikki olivat yli tunnin mittaisia, ja illallakin tuli vielä hyvin uni.
En tullut itse edes ajatelleeksi, ennen kuin mies eilen kysyi, kun oireistani valittelin, että oletkohan raskaana. Niin, että olisikohan raskautuminen tässä tilanteessa ollut mahdollista? Kannattaisikohan tehdä testi?
Nyt pari viime päivää olen tuntenut oloni aika väsyneeksi ja alavatsasta nipistelee vähän väliä. Välillä on tuntunut huonoa oloa ja huimausta. Väsyttää niin paljon, että voisin nukahtaa heti kun vain kallistan pääni tyynylle. Eilen nukuin 3 päiväunet ja kaikki olivat yli tunnin mittaisia, ja illallakin tuli vielä hyvin uni.
En tullut itse edes ajatelleeksi, ennen kuin mies eilen kysyi, kun oireistani valittelin, että oletkohan raskaana. Niin, että olisikohan raskautuminen tässä tilanteessa ollut mahdollista? Kannattaisikohan tehdä testi?