H
huolestunut!!
Vieras
Moikka!! Olen 18 vuotias nuori nainen joka opiskelee toista vuotta ammattikoulussa. Olen tässä lähiaikoina alkanut miettimään että voisinko olla raskaana? 2 viikkoa sitten olin tulossa ehkäisypillereitten laatan loppupäähän. Poikaystäväni oli sinä viiikonloppuna luonani ja harrastimme pariin otteeseen seksiä la ja su. (ehkäsynä siis vain pillerit) Kumminkin niinä molempina päivinä unohdin ottaa pillerin. Elikkä multa jäi 2 pilleriä kokonaan ottamatta peräkkäin. Pillerin otin normaalisti ma ja ti jotka olikin sitten vikat pillerit. Vuotoa mulla oli pikkasen jo maanantaina. Tiistaina hiukan enemmän ja sitten seuraavana päivänä runsaat niinkuin normaalistikkin. Menkat myös loppuivat aikasemmin eli joskus lauantaina vaikka yleensä loppuvat vasta tiistain aikoihin. Olen aina ajatellut että jos on raskaana menkat jäävät heti pois. Mutta nyt olen sen verran juttua täältä netistä lukenut että se on jopa yleistä että menkat voi olla jopa 3 kertaa raskauden aikana!!! Muutenkin niitä oireita on tullut lueskeltua.. Mulla on esim ollu vatsa jo pitemmän aikaa kipeä ja ummetusta myös. Pahaa oloa ollut välillä, ehkä useimmiten iltaisin. Tänään kumminkin aamulla heräsin ja mulla oli äyttömän paha olo ja oksensin. Sen jälkeen jatkoin uniani jonka jälkeen heräsin hiukan huonovointisena ja todellla nälkäisenä. Söin ja oli edelleen nälkä. Ei voi olla mitään vatsatautia sillä muuten mulla ei olis pysyny ruoka sisällä (jos oon kipee niin oon myös todella kipee eikä jää vaan yhteen oksentamiseen) Ja ruokahalu on kasvanut, melkein jatkuvasti on nälkä! Ja iltasin mulla on tosi kuuma vaikka nukkuisin melkein alasti. Välillä tulee huimausta mutta sitä on ennenkin ollut sillä mulla on anemiaa.
Pillereitä olen siis syönyt nyt 4 vuotta ja yleensä otan ne säännöllisesti. Unhotelukin on harvinaista. Minusta myös pakkausselosteessa sanotaan että jos unohtuu pilleri laatan alku TAI loppupäästä kasvaa raskauden mahdollisuuus. Ja myös se että kuinka monta pilleriä unohtaa niin vaikuttaa. Pillerit ovat siis merkkiä yasmine. Yleensä käytän marvelonia mutta jostain syystä sitä ei saa mistään enää!! Olen yrittänyt monesta keskustelusta kysellä tätä mutta vastauksia en ole saanut :/ Toivottavasti joku nyt osais auttaa muo! Ja juu.. raskaustesti olis hyvä hankkia ja niin varmaan pian teenkin, mutta olis vaan kiva kuulla vähän mielipiteitäne että mikä todennäköisyys raskauteen on!! Etten nyt ihan "turhaan" menis rahoja testiin tuhlaamaan. Kiitos : ))
Pillereitä olen siis syönyt nyt 4 vuotta ja yleensä otan ne säännöllisesti. Unhotelukin on harvinaista. Minusta myös pakkausselosteessa sanotaan että jos unohtuu pilleri laatan alku TAI loppupäästä kasvaa raskauden mahdollisuuus. Ja myös se että kuinka monta pilleriä unohtaa niin vaikuttaa. Pillerit ovat siis merkkiä yasmine. Yleensä käytän marvelonia mutta jostain syystä sitä ei saa mistään enää!! Olen yrittänyt monesta keskustelusta kysellä tätä mutta vastauksia en ole saanut :/ Toivottavasti joku nyt osais auttaa muo! Ja juu.. raskaustesti olis hyvä hankkia ja niin varmaan pian teenkin, mutta olis vaan kiva kuulla vähän mielipiteitäne että mikä todennäköisyys raskauteen on!! Etten nyt ihan "turhaan" menis rahoja testiin tuhlaamaan. Kiitos : ))