Voisinko olla raskaana? =))

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Harrastettiin seksiä kuukautisteni lopussa (kiertopäivä 5). Kiertoni kestää n. 27 päivää. Mies ei lauennut sisälleni, mutta touhutippoja häneltä tuli, eli tavallaan hän laukesi sisälleni. Kuinka suuri todennäköisyys mulla on olla raskaana, aattelin että jos mietitte omia kokemuksianne hedelmöittymisestä?? =)) Oon toiveikas..

"Hedelmöittyminen on mahdollista munasolun irrottua kerran kuukaudessa, tavallisesti kuukautiskierron 13.-14. päivän tienoilla. Kun munasolu purkautuu ulos munarakkulasta, munanjohdin pyydystää sen kanavaansa hapsumaisilla värekarvoillaan. Siellä munasolu odottaa siittiöitä noin vuorokauden, minkä jälkeen se kuolee pois. Siittiöt sen sijaan voivat säilyä hengissä hieman pidempään ja odotella munasolua munanjohtimessa 2-4 päivää. " Kopsattu Kaksplussan sivuilta...
Ja nuista touhutipoista sen verran : Touhutipasta raskaaksi?
Eli taipaata tuo olla hieman liian aikaista että raskaana olisit jos oot nuin ajoissa ollu liikkeellä ;D Mut koskaahan sitä ei 100% varma voi olla. Yleensäkkin ottaen mahdolliset tärppipäivät on yleensä niitä 2 numeroisia kiertopäiviä.

Viimeksi muokattu:
Meillä esikoinen on saanut alkunsa kp 7:n rakastelusta (piti olla varma päivä :)) - seuraavana päivänä tiesin, että nyt napsahti. Jossakin tuntui nippailuja ja aavistin mitä tuleman pitää. Ilmoitin heti miehelle, että nyt taisi paukahtaa raskaus. Ja eipä noita kuukautisia kuulunut ja ekassa ultrassa vahvistui omat tuntemukseni: sikiö oli kuukautisista laskettuna viikon verran liian kookas. Kierto mulla noin 28-30.

Yhteistyössä