Voisinkohan olla raskaana??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odottajako.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

odottajako.

Vieras
Viime menkat alkoivat 26.7, ja hedelmöittyminen olisi tapahtunut 16 ta 17.8, joskaan mies ei koskaan tietääkseni tullut. Kuitenkin tällä hetkellä olo on mitä raskaudenomaisin, rinnat ovat arat, joskaan eivät pinkeät, ja mahaa kivistää varsinkin iltaisin, kuvottaa ja "kuumetta" 37 ja risat ainakin tänä ltana. maha on turvonnut ja tuntuu raskaalta. ihottuma myöskin levittäytynyt käsivarsista naamaan ja selkä kipeä.
voisikohan olla mahdollista että oisi tärpännyt, vai onko tämä vain harhaluuloa? Yleensä menkkoja edeltävät kivut ovat olleet edeltävänä iltana, kun taas nyt niitä on jatkunut jo 3 päivää.

mut entäs tuo mahd. hedelmöittymisaika, käykö järkeen? pelottaa, ihastuttaa ja vihastuttaa, kun toisaalta odottaa ja toisaalta miettii ettei se voi olla mahdollista kun ei edes sisälle tullut, kuinka voisi niin pienestä tulla...?? voiko testin tehdä jo?

kiitos, pakko se on heti huomanna käydä ostaan se. jänskättää kyllä. ja sitten jos näyttää negaa niin näyttää en usko sitä:) pakkohan tämänon j0tain sellasta oltava..kai:)

Ei viel tuon oltetun hedelmöittymispäivän mukaan ehtis oireita oikein tulla... Jos hedelmöitys aikaisemmin, niin ehkä voisit, mutta sillä alkiolla menee päiviä uida kohtuun ja kiinnittyä, joten tuosta mahdollisesta hedelmöityspäivästä lienee liian vähän, jotta useamman päivän olis oireita ollut.

Mulla oli ovis kp14 ja siitä asti pisteli vatsaa ja vajaan kahden viikon päästä oli rinnat kipeät ja ajatuskin kahvista sai melkein oksentamaan ja mahaa koski. Lämmöt ylhäällä yms. Raskaana.

Mulla vaan edelleen mietityttää että voiko olla mahdollista et ovit ois ollu ees noina 2 päivänä, se on ehkä ainoo miksi en voi tätä uskoa vaikka muut merkit nois kui selviä..

Mulla eka raskausoire toisessa raskaudessa oli maidon tippuminen rinnoista, ja alkoi 6 päivää oviksesta... joten voi niitä oireita jo olla. Niin ja siittiöt voi elää viikonkin, sillain sai alkunsa mun eka raskaus... (toivottu ja yritetty kyllä, ei vahinko, mutta mies oli reissussa juuri parhaan ovisajan) :)

Alkuperäinen kirjoittaja liian vähän hedelmöittymisestä:
Ei viel tuon oltetun hedelmöittymispäivän mukaan ehtis oireita oikein tulla... Jos hedelmöitys aikaisemmin, niin ehkä voisit, mutta sillä alkiolla menee päiviä uida kohtuun ja kiinnittyä, joten tuosta mahdollisesta hedelmöityspäivästä lienee liian vähän, jotta useamman päivän olis oireita ollut.

hei, mulla alko pahoinvointi rv3 enkä sitä uskonut millään, mutta lääkäri sen todisti eli kaikki on mahd.

Alkuperäinen kirjoittaja liian vähän hedelmöittymisestä:

Mulla tuli ekat selvät oireet viikko hedelmöittymisestä. Luulin olevani kipeä, mutta oireet vain jatkuivat sitkeästi. Yksi oire oli kasvojen ihottuma....

Ei ainakaan menkkoja näy eikä kuulu. jos tässäkohta jaksais nousta sängystä, niin lähtis käymään suihkussa, syömässä(ruokahaluni on valtava, voin syödä 4 leipää majoneesilla, eikä tunnu vielä missään:)), ja sitten apteekkiin!:) voiko sen tehdä jo heti, vai kannattaako odottaa huomista aamupissaa?

Hyvä. apua, kyllä nyt jännittää niin että, söin nitteni aivan täyteen ja tietenkin tuli huono olo:( ohhoh, jos pesis vielä nuo ikkunat ja sitten lähtis:) ilmottelen iltasella miten kävi:D tovottavasti iso plussa ettei jäis epäselvyyksiä..

En sitten päässy apoteekkiin asti tänään:( pelottaa se tuloskin niin paljo et en varmaan sen takia sinne sit menny, venytän viimiseen asti..:D Lämpöä kokoajan sen päälle 37(en kyl tiiä vaikuttaako se et mittaan sen suusta, kun en luota kainalooni:)) ja mahaa kivistelee. Tisseisä ei tunnu oikeen missään, välillä ehkä pienen pientä kipuilua, ja nänneissä, siis ei nännipihoissa, vaan nänneissä, on välillä valkoisia pisteitä, mutta katoavat sitten pois, olen nähby ne jo 2 kertaa ja ihmetelly, liekkö normaalia!? hohhoh. olispa tää kaikki totta.. Vaikka eilen kyllä illalla mietin kauhuissani että mitä mä teen jos olen? Vaikeaa vaikeaa..