Voisinkohan olla raskaana...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suomi-neito
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Suomi-neito

Jäsen
03.11.2006
35
0
6
Ollaan kyllä ehkäisyä käytetty, mutta jos nyt niin olis käynyt, että raskaana olisin, niin tottakai vauva olisi tervetullut..
Mutta mutta..voisiko jo viikon jälkeen hedelmöittymisestä olla raskaus oireita? Mulla aivan omituista vihlovaa kipua nivusissa, ja palellut kaksi päivää ihan horkassa! Kaipaan vähän vertaistukea ja kokemuksia muilta tähän asiaan :D Vähän jänskättää, voisko olla??

Niin siis olisko sulla mahdollisesti toinen lapsi tulossa? Siinä onki sit varmaan enemmän tekemistä synnytyspelon kanssa jos se on jääny edellisestä synnytyksestä.
Itse joskus ajattelin et pelkään synnytystä, mutta nyt ku olen raskaana, ei se niin pelotakaan. Toivottavasti ei alakaan :o

mietin täällä ihan samaa!! pillerit jääneet pari vkoa sitten ja jos olisin nyt, se olis tapahtunut vko sit, että voiko sen jo tuntea!? mulla on alamahakipua pientä kokoajan ja yhtäkkiä runsas valkovuoto!!! vilu nyt on muutenkin aina..

joo yksi lapsi siis löytyy jo, eli tästä ekasta synnytyksestä jäänyt kamala synnytyspelko :/ Martza, mulla ihan samat oireet kun sulla, jotain vuotoakin siis, eikä mulla ikinä ole ollut hiivatulehdusta tms. Ja kai mä nyt jo sitten kuvittelenkin jo kaikenlaisia muitakin oireita itselleni...

Yhteistyössä