Voisitko alkaa puhelinmyyjäksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marjaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yleensä sain aina kuukauden myyntitavoitteen kasaan ja silloin palkka oli 2560e/kk
Eli tässä hommassa oli pohja (5vuoden jälkeen) 1650e / kun myit myyntitavoitteestasi 75% sait palkkaa 1950e ja 100% myynnillä 2560e, jos ylitit tavoitteesi niin tuli lisäbonuksia ja esim 200% myynnillä palkka oli sitten 5120e + ne lisäbonukset (näitä tienasi uusista asiakkaista)

Sori tuli vieras nikki tohon *mä* ton kirjoitin, lisään vielä että noin ylemmät palkat oli samat kaikilla oli sitten ollut kuukauden tai 10 vuotta pohjapalkaa en tarkkaan muista mutta muutaman satasen se oli aloittavalla pienempi ja nousi sitten 1. /3. ja 5. vuoden jälkeen

Hyvää palkkaa sait kyllä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ristiinkulkija:
Olen ollut, ja voin mennä toistekin. Luonteeltani olen melko suulas.. :whistle: ja homma sopi mulle kuin nakutettu, enimmäkseen mulla oli vielä hauskaakin. Eikä sitä tarvitse toisille tuputtaa, joko ottaa tai sitten ei. Sillä selvä. Eikä ne lehdet ainoita kaupusteltavia ole...

Kiva kuulla :) Paljonko suurin piirtein tienasit? Millä työajalla?

Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
Ihan oikeesti, te jotka ette vois.. mitä te sitten tekisitte jos ei olis muita töitä?

Aina löytyy muuta. Menisin esim. mielummin siivoamaan tai kaupan kassalle - siitä huolimatta, että palkka olisi huonompi. En vain ikinä menisi lehtimyyjäksi ja kai se on ensisijaisesti periaatekysymys, koska en arvosta sitä ammattia pätkääkään, mutta myös sen vuoksi, etten ole sen tyylinen ihminen, enkä olisi siinä työssä hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ristiinkulkija:
Olen ollut, ja voin mennä toistekin. Luonteeltani olen melko suulas.. :whistle: ja homma sopi mulle kuin nakutettu, enimmäkseen mulla oli vielä hauskaakin. Eikä sitä tarvitse toisille tuputtaa, joko ottaa tai sitten ei. Sillä selvä. Eikä ne lehdet ainoita kaupusteltavia ole...

Kiva kuulla :) Paljonko suurin piirtein tienasit? Millä työajalla?

Mä olen useammassa työpaikassa osa-aikaisena ja otan välillä vastaan lisätöitä alalta kuin alalta. Olisikohan keskituntiansio ( perus + bonukset ) n.13e/h kieppeillä. Ja puhelinmyyntitunteja viikossa 13-20h ja muita töitä 15h.