Voisitko käyttää pojalla vaaleanpunaista tai pinkkiä puseroa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi ei voisi??????Kyllä käyttää kaikki meidän pojat.On vaalenpunaista paitaa,pikeetä ja hupparia.Ihan poikien vaatteita.Onpa miehelläkin vaaleanpunainen pikee ja kauluspaitakin.

en usko, että pojillanne on vaalanpunaista ja pinkkiä. esim. irc-galleriassa on paljo kuvia kaksplussalaisten lapsista, mutta eipä siellä näy vaaleanpunaista tai pinkkiä poikien päällä. suurin osa on puettu enimmäkseen tyypillisesti pojat sinisiin ja tytöt punaisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja hah:
en usko, että pojillanne on vaalanpunaista ja pinkkiä. esim. irc-galleriassa on paljo kuvia kaksplussalaisten lapsista, mutta eipä siellä näy vaaleanpunaista tai pinkkiä poikien päällä. suurin osa on puettu enimmäkseen tyypillisesti pojat sinisiin ja tytöt punaisiin.

Jos on niin jurtti, että laittaa lastensa kuvat kaiken maailman pällisteltäväksi nettiin, niin ei kai sitä lapsetkaan juuri eroa tavallisesta pertti peruspukeutujasta -joita siis suurin osa suomalaislapsista esimerkiksi päiväkodin tai katukuvan otoksen perusteella vaikuttaa kuitenkin olevan. Tottakai tällaiseen ketjuun vastaavat ne, jotka pukevat pojilleen tavallisuudesta poiketen myös näitä värejä.

kyllä jos ois poikamainen esim. auto kuva tai maastokuvioinen.
mutta jos joku tyttömäinen kuva niin sitten en ostaisi.
musta värit ei ole sukupuoleen riippuvaisia ja siksi tämä sinistä pojalle ja punaista tytölle on musta vanhanaikaista.

Meiän 5v pojan lempiväri on vaaleanpunainen ja kyllä hänellä on pari vaaleanpunaista paitaa mut ei mitään perhoskuvia yms. Tänään ollaan lähdössä vaateostoksille ja ainakin jossain h&m:n kuvastossa oli paljon pojille vaaleanpunaista ja toivottavasti löydän niitä myös ihan kaupastakin. Minäkin vältän sinistä varsinkin tummaa, pojalla on paljon vaaleanvihreää, punaista, oranssia, keltaista ja just hm:ltä niitä olen ostanut. Ja nyt kun poika on jo noin iso ja osaa sanoa mistä tykkää niin ostan semmosta mistä poika tykkää enkä vaan semmosia vaatteita mistä minä tykkään. En ymmärrä miks poika ei vois pukeutua vaaleenpunaseen.

Mä oon pukenut meidän vauvalle/ pikkutaaperolle joskus vaaleanpunaisia bodeja koska ollaan ne saatu sukulaisilta, ei mulle tee heikkoa pukea poikaa tyttöjen väreihin.

Mun 8-v. pojalla on tumman- ja kirkkaanpunaisia puseroita, niitä käyttää ihan mielellään. Ei kuitenkaan laittas vaaleenpun. tai pinkkiä paitaa päälleen. Enkä ostaiskaan ko värejä!

Yhteistyössä