Voisitko olla seksityöläinen seuraavassa elämässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse matkustan aika paljon työn puolesta ympäri suomea ja aina välillä tulee hankittua vähän extraa haarojen levittelyllä (ei oikeasti ole tarve). Mutta tulee ihanan kiimainen ja irstas olo kun tekee sen rahasta.
Näissä on parasta se irstaus, harrastetaan vaimon kanssa kaikenlaista pientä irstailua, kerran vaimo oli maksullisena. Pistettiin ilmoitus ja muutamasta vastanneesta napattiin yksi. Hotellissa käytiin läpi miten ammattilainen hoitaa jutun ja menin lobbybaariin odottelemaan, kun vaimo tuli hakemaan asiakasta. Vajaa tunnin odottelin kunnes tyytyväinen mies käveli respan ohi. Huoneessa oma huora odotti kylpytakkissa. Mies oli tokaissut miten luonnollinen hän oli. Mies oli kohtuu hyvä rakastaja, eikä ollut tarvetta näytellä. Projekti onnistui hyvin ja olin aika sutenöörin olo kun oli enemmän rahaa kädessä mitä hotellilasku on!

Parasta on se kun näkee asiakkaan saavan tästä niin paljon. Enkä tarkoita vain seksiä vaan että naisen kosketus on monille seksiäkin isompi tarve, tuotan läheisyyttä ja kosketusta ja saan työstäni paljon kiitosta 🤩

Kyllä voisin. Mutta haluaisin ehdottomasti valita asiakkaat. Vain varakkaita hopeakettuja. Mieluiten vielä aviossa olevia, joiden vaimo ei halua tai terveydellisistä syistä voi nussia. Hyvää maksua vastaan antaisin hyvän hoidon.

No näitä hopeakettuja joilla on tuo tilanne niin riittää että sen puolesta voit alkaa kyllä. Itse ollut alalla 6 vuotta enkä voisi ajatella enää palaavani hoivatyöhön. Rakastan tehdä tätä. Tässä on niin paljon muustakin kyse kuin vain nussimisesta.

Olen 34 vuotias kauniiksi kehuttu nainen. Olen seurustellut välillä mutta tykkään itsenäisyydestä enkä nykyään halua miestä mutta miehiä haluan ja paljon. Olin nyt festareilla ja jokaisena yönä minulla oli eri mies panemassa. Jokainen alkoi ehdottelemaan lisää, olet mun nainen jne… joskus miettinyt että tämä seksimäärä elättäisi minut jos ottaisin maksun. Minulla on useita panokavereita. Saan vaikka 3 kertaa päivässä jokaisena viikonpäivänä jos haluan. Rakastan seksiä, pitäisikö harkita alkaa seksin ammattilaiseksi 🤔

Seksityöntekijä on nykyään jo normi eikä tabu. Kerroin äidille ja isille että aloin myymään normi seksipalveluita, pelkäsin miten suhtautuvat niin molemmat sanoi ettei yllätä, olet pienestä pitäen ollut sormet pimpissä tyttö eikä me sitä ruvettu sinusta karsimaan, tajusin että niin totta, ensimmäisiä orgasmeja sain jo alle kouluikäisenä ihan kaiken näköisin hinkkaus menetelmin. Että se ei tullut heille yllärinä. Mutta ei siinä mitään pahaa tehdä, kaikki lähtee iloisena luoltani ja monikaan ei ole iloinen tullessa. Minä en muuta voisi kuvitella tekeväni koskaan.

Ei siihen tarvita edes seuraavaa elämää. Kielteinen toimeentulotukipäätös riitti. Pari sadan euron keikkaa olen tehnyt. Nyt saan vauvalle ruokaa. Ensi kuun vuokran omavastuu (asumistuen jälkeen) pitää vielä tienata. Joku kysyi, eikö hävetä. Ei ollenkaan, mieluummin rahasta kuin ilmaiseksi.

Ei siihen tarvita edes seuraavaa elämää. Kielteinen toimeentulotukipäätös riitti. Pari sadan euron keikkaa olen tehnyt. Nyt saan vauvalle ruokaa. Ensi kuun vuokran omavastuu (asumistuen jälkeen) pitää vielä tienata. Joku kysyi, eikö hävetä. Ei ollenkaan, mieluummin rahasta kuin ilmaiseksi.
Hyvä päätös, tein niin itsekin ja samasta syystä. Mä saanut jo tuhansia euroja ja vauvani saa kaiken miettimättä enää mihin on varaa. Mä itseasiassa nautin vielä kaupan päälle, ei orkkuja mutta nautin

Ei ole omatkaan tulot järin suuret, mutta jotakuta yh-äitiä voisin sponssata. Samalla saisin virkistystä leskimiehen elämään. Voisiko joku vinkata, mistä näitä enkeleitä löytää.

M58

Yhteistyössä