[QUOTE="vvieras";29271070]Tunnen ex-narkkareita, kuivilla jo kymmenkunta vuotta, osa ylikin. Tunnen nykyisiä narkkareita heillä on halu päästä kuvioista pois, mutta ei se riitä.. Tunnen narkkareita jotka on olleet välillä vuoden/kaksikin kuivilla, mutta sitten se tie taas vie. Tunnen perheen isiä ja äitejä, jotka on raitistuneet, mut sortuneet kuitenkin jossain vaiheessa jotkut harvat raitistuneet.
Tunnen äitejä joiden miehet on narkkareita tai siinä rajalla keikkuvia ja perhe kärsii. Kun velkojat tulee niin perheellä niillä rakkailla ihmisillä on helppo kiristää ja isit (miksei äiditkin) myy vaikka perheensä omaisuuden jotta velat on hetkellisesti kuitattu. Väkivaltaahan ne lapset joutuu monesti katsomaan ne velkojat kun eivät läheskään aina välitä mitä ne lapset näkee.
Ja loppujenlopuksi oikealla narkkarilla on vain yksi rakkaus ja se on huumeet. Ei ne välitä enää perheestä, kavereista, vanhemmista.. Saadakseen aineensa ne on valmiita mihin vaan.
Anteeksi nyt vaan, mutta sä vaikutat melko lapselliselta ja jotenkin ehkä myös ihannoit elämää kaidanpolun toisella puolella..
Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin..? Taitaa päteä suhun aika hyvin. Sulla on kuitenkin aika tarkka tieto tästä "kuvitteellisesta narkkari" ihmisestä.
Mutta anna mennä jos siltä tuntuu sähän et kauheesti ota vastaan ajatuksia jotka ei sivua sun omia mietteitä asiasta. Elämä kyllä opettaa..................[/QUOTE]
Ai en ota?

et ole tainnut sitten lukea koko ketjua ja olen kiittänyt lähes jokaisesta vastauksesta ja aivan samoilla linjoilla olen sinunkin kanssa, eli minusta narkkaaminen on paha juttu ja ne sellaset ihmiset, rikolliset/narkkarit on pahasta.
Sitten haukut vielä minua lapselliseksi? what ever. et tainnut lukea ees koko minun aloitustakaan, muuten et haukkuisi. se on joka sanoo. vaikutat myös hyvin tyhmältä. joten mikäpä olet minua arvostelemaan?
Niin ja uskon että ihan todellisilta kuulostaa nuo esimerkit joista kerroit. Kehtaako tässä enää kysyä, että millasia on ne sinun tuntemat huumeita käyttäneet ihmiset? et mitenkä ne huumeet on vaikuttanu heihin vai onko mitenkään?
Ja kyllä ihan hyvin kuvainnollisenkin tarinan voi ihmisestä keksiä tähän esimerkiksi.

ja noihin muihin syytöksiin en vastaa mitään, en koe tarvetta, et sinä tai kukaan muu sillä tiedolla mitään tee, tai ei ole sinun elämäsi tai muutenkaan sinun tai kenenkään muunkaan arvosteltavissa jne....
=)
ja lapsellisuusko myöskään ois pahasta? ei minusta. ihmisillä on ihme luulo kuvitella kun sanoo toista lapselliseks niin se ikään kuin ois joku paha asia aina ja siitä pitää vetää herne nenään aina. mielummin lapsellinen aina, kun tuplasti liian aikuinen.

ei hävii se elämänilo nimittäin tai mee elämä liian vakavaks!