voisitko seurustella miehen kanssa jolla....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "monni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"monni"

Vieras
kuinka moni voisi seurustella tai ottaa vakavasti miehen kenellä o 3lasta 2:lle eri naiselle.siis puhun nyt pienistä lapsista..
vanhin 3v,sitten 1,5v ja vasta syntynyt..kuinka moni voisi kuvitella perustavansa perheen miehen kanssa jolla tuollainen menneisyys,ja mies haluaa siis lisää lapsia,ei maksa elareita ja lapsiaan tapaa harvoin..eikö olisi aika hullua lähteä tollaseen mukaan..koska todennäköisesti huonosti siinä käy itselleenkin..vai mitä mieltä olette?

ei sillä ole rahaa maksaa elareita.pieni tuloinen ja iso vuokra..no eipä sitä kyllä kiinnostakaan,ei se lasten hankintoihinkaan osallistu,tapaa kerran pari kuussa lapsiaan max vuorokauden.

mummeliisa:eikö sinulla heräisi yhtään epäillys että siinä miehessä pitää olla jotain pahasti vialla kun on kahdesti jättänyt äidit ja lapset vauvaaikana ja vielä noin peräjälkeen?

tokihan tämä tyyppi on mahtava puhumaan syyt äitien niskoille..mutta sit taas kun näkee käytännön jutut ja eikai ne kummatkin äidit nyt voi niin paskoja olla et niidenkaa ei nyt vaan voinu elää pakko oli nostaa kytkintä ja heti tehdä uusia lapsia..

mummeliisa:eikö sinulla heräisi yhtään epäillys että siinä miehessä pitää olla jotain pahasti vialla kun on kahdesti jättänyt äidit ja lapset vauvaaikana ja vielä noin peräjälkeen?

tokihan tämä tyyppi on mahtava puhumaan syyt äitien niskoille..mutta sit taas kun näkee käytännön jutut ja eikai ne kummatkin äidit nyt voi niin paskoja olla et niidenkaa ei nyt vaan voinu elää pakko oli nostaa kytkintä ja heti tehdä uusia lapsia..

Tarinoita on niin kovin monelaisia, että tahtoisin ainakin kuulla mistä on kysymys, ennen kuin tuomitsisin eronneen. Ehkei hän ole jättänyt vaan tullut jätetyksi tms?

Mutta kuten sanottua, siihen en osaisi enkä haluaisi suhtautua että mies ei olisi aktiivisesti läsnä lastensa elämässä.

Hällä siis mun kanssa yhteinen pieni lapsi, olimme juuri ostaneet yhteisen kodin 2vko asuttu, kun hän löysi itselleen uuden kumppanin. Nainen siis huoli miehen jolla pieni lapsi, avoliitossa lapsen äidin kanssa, juuti ostettu koti. Hyvin tuolle naiselle kelpas, ei pal hidastanu. 6viikkoa salasuhde ja kun paljastui sinne lähti mies uuteen elämään.
Rakkaus ei aina katso tilannetta.
Itse en huolisi toisen miestä, enkä kylläkään tuota tän ketjun esimerkkitapaustakaan. Juurikin siksi, kun noin pian tehny lapsia kahdelle naiselle, eikä ole lasten elämässä mukana.

Mulle olis ihan sama montako lasta miehellä on, ei ole este seurustelulle.

Mutta minulle ei koskaan kelpais mies joka ei huolehdi omista lapsistaan, ei halua tavata lapsiaan tai ei suostu elareita maksamaan. Mies joka ei aktiivisesti halua olla lastensa kanssa tekemisissä on mielestäni sen sortin luuseri että kiertäisin kaukaa.

En tietenkään seurustelisi miehen kanssa, joka ei huolehti lapsistaan ja syyttelee eksiään. Ei se lasten määrä tai ikä niinkään, mutta sehän osoittaa ihan ilmiselvää kusipäisyyttä toimissaan lapsiaan kohtaan. Sama kuvio toistuis taas ennemmin tai myöhemmin, enkä vois kunnioittaa tuollaista miestä vaikkei enää toistuiskaan.

Mulla on vastuullinen, ystävällinen mies ja hyvä niin.

no todennäkösestihän toi mies antaa ymmärtää juuri että suhteiden loppuminen johtunut naisista,ja tuskin myöskään kertoo uudelle äiti ehdokkaalle että ei maksa elareita,ja kuinka moni mies väittää että äidit ei anna tavata lasta vaikka oikeesti se mies ei jaksa itse tavata,

aika moni nainen nyt vaan hairahtaa noihin sekopäihin.

tässä kyseisessä tapauksessa kyllä pistää miettimään et mikä kiire sillä on ollu noita lapsia tota tahtia vääntää ja edelleen haluaisi siis perheen perustaa eli lisää lapsia??
jos näin on kannattaisi pysyä kaukana tai päätyy itse seuraavaksi jätetyksi pienen lapsen äidiksi ja ei varmaan lapsillekaan hirveen kivaa kun oli sisarpuolia joka puolella.

naisetkin vois joskus käyttää järkeä ja katella miehiä muutenkin kun niiden ruusunpunasten lasien läpi..ehkä täällä maailmassa ei olis niin paljon isättömiä skidejä jos naiset ei uskois ihan jokaista sanaa mitä noi säälittävät miehet suustaan päästää..

Mä en voi kuvitellakaan ikinä seurustelevani miehen kanssa jolla on lapsi/lapsia joista ei huolehdi.
En varmaankaan pystyisi edes kaveerata sellaisen kanssa, en arvosta kovin korkealle sellaista touhua.

Onneksi en ole koskaan niin pohjalla ollut että tuollaisen miehen itselleni huolisin. Harmi vaan että näitä hoivaamisvietin omaavia naisia on maailma täynnä jotka kuvittelevat että heidän rakkautensa muuttaa miehen ja uskovat ettei mies tekisi heille ja heidän lapselleen noin.

Eli vaikken minä huoli niin joku muu kyllä ottaa.

En voisi. Mä en arvosta ihmisiä jotka lisääntyvät mutta eivät kanna jälkikasvustaan minkäänlaista vastuuta. Koskee niin miestä kuin naistakin. Se että asuu samassa osoitteessa lastensa kanssa ei paljoa vastuunkannosta kerro, moni lapsi on äitiensäkin kanssa ihan heitteillä kun lastenkasvatus ei kiinnosta.

Yhteistyössä