?
.
Vieras
NO, ei kai siitä mitään tulisi, jos asia todella tuntuisi noin suurelta. Mulla tosin on mies, joka on reippaasti ylipainoinen. Mutta silti kaveritkin sanoo sitä komeaksi. Ei kaikki läskitkään rumia ole... Mä kyllä sanon miehelle, jos tukka on kasvanut liian pitkäksi tai vaatteet on resuiset. Ne ei sitä itte aina edes tajua!