Voisitko seurustella vastenmielisen ruman ihmisen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
NO, ei kai siitä mitään tulisi, jos asia todella tuntuisi noin suurelta. Mulla tosin on mies, joka on reippaasti ylipainoinen. Mutta silti kaveritkin sanoo sitä komeaksi. Ei kaikki läskitkään rumia ole... Mä kyllä sanon miehelle, jos tukka on kasvanut liian pitkäksi tai vaatteet on resuiset. Ne ei sitä itte aina edes tajua!
 
No ei kai kukaan voi seurustella ihmisen kanssa jonka kokee vastenmieliseksi, eiköhän se oma kulta ole aina jokaisen silmissä komea/kaunis, ainakin alkuvaiheessa. Se on sitten eriasia mitä muut ajattelevat seurustelukumppanista.
 
En mä kyllä voisi jos oikeasti olisi ihan kauhea ja ruma, vielä vähemmän jos siihen liittyisi likaisuus, haiseva hengitys ja muuta kivaa. Harvoin tulee kyllä sellaista oikeasti tosi rumaa vastaan, suurin osa on tavallisia. Mut en mä kyllä missään nimessä voisi jos toinen olisi susiruma ja hygieniasta ei tietoakaan, en näe edes tilannetta, miten olisin sellaiseen voinut ihastua..
 
Mä en pystyis seurustelemaan sellaisen ihmisen kanssa, jonka ulkonäkö ei miellytä yhtään. Vaikka olis aivan samat harrastukset ja muutenkin henkisesti samalla tasolla, niin kyllä jotain fyysistä viehättävyyttä tarvii olla että pystyy olemaan läheisesti.
Eri asia sitten kavereitten/ystävien kohdalla, heidän kohdalla ihan sama miltä näyttävät.

Se nyt on täysin luonnollista että ulkonäköön kiinnitetään huomiota kun etsitään paria. Eläimet tekee samoin. Ei tarvi tuntee huonoa omatuntoa siitä.
 

Yhteistyössä