Fine van Brooklyn med pieno Aktiivinen jäsen 29.11.2011 2 062 0 36 11.07.2012 #2 Ai että siellä on tulossa Prinssi Albert. Prinssi Albert -lävistys Wikipedia Tosta Paavelista en edes vaivaudu sanomaan mitään.
Ai että siellä on tulossa Prinssi Albert. Prinssi Albert -lävistys Wikipedia Tosta Paavelista en edes vaivaudu sanomaan mitään.
Miu Mau Aktiivinen jäsen 08.07.2005 3 089 -1 36 11.07.2012 #5 Mä annan pisteen Paavelille, niin sulle ei tuu paha mieli huonosti valitusta nimestä. Tule kertomaan kumman nimen poikasi sai :heart:
Mä annan pisteen Paavelille, niin sulle ei tuu paha mieli huonosti valitusta nimestä. Tule kertomaan kumman nimen poikasi sai :heart:
K kgh Vieras 11.07.2012 #6 Paaveli ehdottomasti. Alberteja voi tulla vastaankin jossakin. Paaveli harvinaisempi. Pikku-Paaveli sointuukin niin kivasti!
Paaveli ehdottomasti. Alberteja voi tulla vastaankin jossakin. Paaveli harvinaisempi. Pikku-Paaveli sointuukin niin kivasti!
F Fy Vieras 11.07.2012 #8 Paa veli ! Hyvä, kun ei sentään Peeveli. Albert parempi, ei tuu ainakaan nimensä takii kiusatuksi.