Voisko joku auttaa (huuto.netistä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aavevalo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

aavevalo

Jäsen
31.08.2005
147
0
16
Ajattelin laittaa sinne tavaraa myntiin, mutta kuinkas paljon kannattaisi laittaa myyntiaikaa ennen kuin kohde sulkeutuu? Entä jos myyn jotain isompaa, esim. vaunut, niin kannattaako ne matkahuollon kautta laittaa menemään vai miten? Entäs ootteko ne vaunut "pakannut" jotenkin? Ja miten muut tavarat pakkaatte.. Kiitoksia :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja pikku-toukka:
Ajattelin laittaa sinne tavaraa myntiin, mutta kuinkas paljon kannattaisi laittaa myyntiaikaa ennen kuin kohde sulkeutuu? Entä jos myyn jotain isompaa, esim. vaunut, niin kannattaako ne matkahuollon kautta laittaa menemään vai miten? Entäs ootteko ne vaunut "pakannut" jotenkin? Ja miten muut tavarat pakkaatte.. Kiitoksia :flower:

mä laitan lyhyen huuto ajan yleensä ja ilman hintavarausta niin saa tavaraa nopeesti nurkista pois,mutta jos haluaa useempia huutoja/enempi rahaa tuotteesta niin sit pitempi myynti aika niin kerkee useempi sen nähdä.
isot jutut matkahuollon kautta,tulee edullisimmin.
mä yleensä pakkaan esim. yksittäiset vaatteet minigrip pusseihin ja kirjekuoreen,tulee kirjeenä ja pakettina menevät kahteen muovipussiin ja pakkausteipillä ympäri muutamaan kertaan.

Alkuperäinen kirjoittaja pikku-toukka:
Kiitos sophie, tuli vielä mieleen sellainen, että kannattaa varmaan lähettää tavara menemään vasta, kun maksu on tilillä vai miten?

joo,mä en ainakaan lähetä ennenkuin rahat+postikulut näkyy tilillä. :)

Yhteistyössä