Voisko joku auttaa? Vauva kitisee unissaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Vauva 6 kk menee yöunille 20-21 ja kitinä, äninä, pyöriminen ja vinkuminen alkaa viimeistään 2 aikaan yöllä, ja pahenee aamua kohti. Tutti ei auta eikä tissi. Joskus kitinä kasvaa itkuksi, ja heti kun vauva herää kunnolla, kaikki onkin ok.

Äskenkin vauva heräsi vaipanvaihtoon, kun ajattelin että märkä vaippa vois haitata ja kitinä loppu, mutta taas kun yritti nukahtaa uudelleen niin alko vinkuminen... Nyt leikkii lattialla ihan tyytyväisenä.

Tätä on kestäny kohta kuukauden ja kun vauva nukkuu muutenkin vähän niin alkaa olla aika rankkaa... :(

Ilmeisesti lapsi ei itse kärsi kitinästään, kuulostaa enempi hänen tavaltaan kuin että jokin olisi vinossa. Itse nukkuisin toisessa huoneessa, ei sen kummempaa. Minä en saanut unta, kun huoneessa oli möhkiviä, iniseviä yms. vauvoja. Molempien uni parani, kun nukuimme eri huoneissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:
Voi olla hampaatkin. Tai liikkumaan oppiminen.
Saisitteko nukuttua jos vauva olis kainalossa?

Niin kai se tota ryömimistä nyt harjottelee mutta tosiaan kuukauden jo kestäny kohta...

Eipä nuku sen rauhallisemmin vieressäkään, aamuyöllä otan kainaloon yleensä.

Kaipa tääkin on joku vaihe kuitenkin, kohta helpottaa... Vai mitä? =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:
Voi olla hampaatkin. Tai liikkumaan oppiminen.
Saisitteko nukuttua jos vauva olis kainalossa?

Niin kai se tota ryömimistä nyt harjottelee mutta tosiaan kuukauden jo kestäny kohta...

Eipä nuku sen rauhallisemmin vieressäkään, aamuyöllä otan kainaloon yleensä.

Kaipa tääkin on joku vaihe kuitenkin, kohta helpottaa... Vai mitä? =)

Kyllä, ihan varmana. Viimeistään murrosiässä :D

Yhteistyössä