Voisko joku ihana kertoa, mitä tää tarkoittaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli mulla alko menkat viime keskiviikkona, niitä kesti kaks päivää ja ne oli aika niukat. Sit oli melkeen kahen päivän tauko ja sit alko tuleen taas mutta niukasti. Useemmiten siteeseen ei tullut juuri mitään, mutta pyyhkiessä kyllä vähän limaista ja vaalean punaista. Sitä oli taas sen pari päivää. Sit loppu. Mutta sen jälkeen edelleen pyyhkiessä on saattanut tulla paperiin muutama tosi pieni rusehtavan punainen pilkku ja pikkuhousunsuojaan samoten rusehtavia pieniä läikkiä. Maanantaina tein raskaustestin, näytti negatiivista. Niitä läikkiä siis tulee vieläkin välillä.
Mistähän tässä oikein on kyse? Olisi ihanaa jos joku osaisi antaa vinkkiä. Onko ihan normaalia vai mitä?

soita neuvolaan/gynelle/tk ja kysy..ei toi nyt vaaralliselta kuullosta mutta eipä tohon varmaan täällä kukaan osaa vastata...mut mulla ainakin joskus menkkojen jälkeen kun ne loppuu tulee rusehtavia pilkkuja pikkuhousun suojaan..kai jotain 'vanhaa verta'valkovuodon mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
syötkö pillereitä? oisko tiputteluvuotoa? oletko just alottanut tai lopettanut pillerit?

Syön pillereitä, mutta olen syöny jo puoli vuotta. Viime listasta ihan loppupuolelta unohtui kaksi pilleriä, sillä tein tuon testinkin. Onkohan mahdollista, että olisi tullut siinä vaiheessa raskaaksi eikä testi sitä vielä näyttänyt?

Mun on yleensä aina noin. Menkat on loppu ehkä päivän pari ja alkaa uudelleen. Tosi ärsyttävää mutta kun kysyin terv.hoit. niin hän sanoi että ei ole mitään hätää.

Yhteistyössä