Voisko joku kertoa mulle miten toi Tero (bb)..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pampula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pampula

Vieras
voi olla noin vahvoilla tuossa äänestyksessä???????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En ensinnäkään tajua miten se vielä voi olla edes tuolla talossa, saati sitten noin vahvoilla!! Tunteeko se puoli suomea vai hä? Voiko siitä oikeesti joku katsoja tykätä? Kertokaa nyt mulle ja heti! *pudistelee päätään*

mä haluan kannattaa alkuperäistä ja ei oo muita ku tero ja johan. ne oli kyllä mun inhokit alussa, mutta ei voi mitään... se anniina on niin ärsyttävä teennäinen ja ihan liian mukava... :) ja se yks jamppa on melko tylsä.

Mun mielestä se ei ole enää ensimmäisen kauden jälkeen ollut pelin henki, että ainoastaan talossa alusta asti voi/saa voittaa. Tero ei ole mielestäni ansainnut voittoa. Nauraa hermostunutta naurua koko ajan ja puhuu sekoipäisiä juttuja. Sen viihdearvo on oikeasti nolla.

Tero on mun suosikki koska on omanlainen persoona.Sehän ei kyllä ole mikään ihme että suomessa ei ymmärretä noita omantien kulkijoita vaan heti ruvetaan psykopaatiksi haukkumaan. Anniina on niin teennäinen ei mukamas ymmärrä joitain sanoja vaikka varmasti tietää mitä ne tarkoittaa...Rooli meni jossain vaiheessa yli.

Anniina on vähän blondi, mutta kyllä se teron hakkaa mennen tullen. Se on kuitenkin tosi symppis ja hyväntahtoinen ihminen. Johan on mua ärsyttänyt tuolla vähän väliä, mutta kyllä mä nyt toivoisin sen tai anskun voittoa.

Millä tavalla Tero on omantienkulkija? Tarkoitatteko omituinen, sillä sitä se varmasti on. Tero ei ole mun mielestä millään tapaa aito, tuijottaa omia llihaksiaan ja hekottaa vaan. Tuulikin oli sille vain keino päästä pitemmälle tuolla.

Alkuperäinen kirjoittaja tero voittoon:
Tero on mun suosikki koska on omanlainen persoona.Sehän ei kyllä ole mikään ihme että suomessa ei ymmärretä noita omantien kulkijoita vaan heti ruvetaan psykopaatiksi haukkumaan. Anniina on niin teennäinen ei mukamas ymmärrä joitain sanoja vaikka varmasti tietää mitä ne tarkoittaa...Rooli meni jossain vaiheessa yli.

:wave:

Yhteistyössä