Voisko joku kertoa pähkinänkuoressa mistä tämä biisi kertoo, ja mikä on tän idea?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hän viettää yksinäistä elämää
Hän viettää yksinäistä elämää

Kun hän heräsi myöhään aamulla
Valo ja päivä oli juuri alkanut
Hän aukaisi silmänsä ja ajatteli
Oi mikä aamu
Ei ole päivä työlle
Päivä on ruskettumiselle
Vain makaamista rannalla ja hauskanpitoa
Hän on saamassa sinut

Kaikki se mitä hän haluaa on toinen beibi
Hän on poissa huomenna poika
Hän on huomenna poissa poika

Kaikki se mitä hän haluaa - kaikki se mitä hän haluaa

Joten jos olet näköpiirissä ja päivä on oikea
Hän on metsästäjä ja sinä olet kettu
Ystävällinen ääni jolla hän puhuu sinulle
Ei puhu ikuisesti
On yö intohimolle
Mutta aamu tarkoittaa hyvästejä
Varo sitä mikä välkkyy hänen silmissään
Hän on saamassa sinut

Kaikki se mitä hän haluaa...

Olen tuntenut tuon hlön 22 vuotta. Minulla on ollut 7 seurustelusuhdetta, olen 39 v. Yhdenillanjuttuja en ole koskaan harrastanut. Kuitenkin olen kerran saanut kuulla yhdeltä yhteiseltä tuttavaltamme että tämä hlö pitää minua kuulemma "miestennielijänä", vaikken sellainen ole todellakaan. Tämä nainen on seurustellut yhden miehen kanssa, ja on ollut hänen kanssaan sen 22 vuotta. Eli ymmärrän että minulla on hänen mielestään paljon suhteita. Mutta silti tuo oli minusta todella törkeä linkitys. En koskaan sanonut että kuulin tästä että hän sanoi minua miestennielijäksi. Mutta tämä siihen päälle, niin päätin katkaista välit ja poistaa hänet fb-kavereistani.

[QUOTE="erg";26985353]Ehkä tuttusi ei osaa englantia ja luulee, että yritätte vauvaa? "Kaikki mitä hän haluaa, on toinen vauva." Hehee, joo, huono.[/QUOTE]

Niin paskaa läppää....painu vitt**n.
Tai sitten olet vit*n tyhmä...

[QUOTE="vieras";26985360]eihän oo mahdollista että joskus kun ootte tavanneet ois tuo biisi soinut?[/QUOTE]

Ei se soinut vielä silloin kun tavattiin vuonna -90. ja tosiaan, olen kuullut yhteiseltä tuttavaltamme hänen sanoneen minua miestennielijäksi. Ihmettelin sitä silloin kovasti, koska ei minulla montaa miestä ole ollut. Mutta tämä oli sitten sitä samaa juttua...:-(

[QUOTE="vieras";26985385]minkäs biisin linkitit sille?[/QUOTE]

Poistin hänet jo kavereistani. Mutta jos olisin linkittänyt, se olisi voinut kertoa naisesta joka on 20-vuotiaana jo henkisesti keski-ikäinen, ja 40-vuotiaana kuin kuusikymppinen, ristipistotöitä ja tummansinisiä vekkihameita myöten.

[QUOTE="erg";26985353]Ehkä tuttusi ei osaa englantia ja luulee, että yritätte vauvaa? "Kaikki mitä hän haluaa, on toinen vauva." Hehee, joo, huono.[/QUOTE]

:laugh:

Entäs jos biisin linkittäjälle tulee sinut mieleen, koska tämä biisi tuo muistoja mieleen? Jonkin tietyn hetken, illan, tapahtuman? Tämä on soinut joskus, kun olette viettäneet aikaa yhdessä tms?

pistipä miettimään, siis, olen joskus ite vastannu tommosiin ketjuihin ja linkittäny kyllä tasan sanoja ajattelematta biisin, joka on soinut joskus, kun on oltu yhdessä ja sitäkautta tämä henkilö tulee siitä mieleen..

Tuliko sulla edes mieleen kysyä häneltä, miksi tulet tästä biisistä mieleen. Mistä tiedät, että hän tarkoitti sen pahalla? Mistä tiedät edes sitä, ettei hän silloin aikoinaan ole ihan huumorimielessä sanonut sinua miestennielijäksi?

Olen minäkin joskus vuosia sitten katsonut silmät pyöreinä joidenkin vanhempien kavereideni elämää vierestä ja tuominnut mielessäni toisinaan, olen sitten vanhempana ymmärtänyt, en vain paljon nuorempana ole siihen aiemmin kyennyt kapeasta näkökentästäni.

Ei kaikesta tarvitse loukkaantua heti, kannattaa tutkia ennen kuin hutkii... olisit voinut ihan hyvin kysyä, miksi tulet tästä kappaleesta mieleen hänelle, ja vastauksen saatuasi sanoa, että sinusta hänellä on aivan väärä kuva susta, ja että jos hän haluaa väkisin ajatella sua miestennielijänä niin et halua olla yhteyksissä sellaiseen ihmiseen joka ei suostu näkemään sinua sinuna vaan vain omien ennakkoluulojensa takaa. Ja sitten olisit poistanut kavereista jne. Olisi ollut paljon sivistyneempää käytöstä...

[QUOTE="vieras";26985735]Tuliko sulla edes mieleen kysyä häneltä, miksi tulet tästä biisistä mieleen. Mistä tiedät, että hän tarkoitti sen pahalla? Mistä tiedät edes sitä, ettei hän silloin aikoinaan ole ihan huumorimielessä sanonut sinua miestennielijäksi?

Olen minäkin joskus vuosia sitten katsonut silmät pyöreinä joidenkin vanhempien kavereideni elämää vierestä ja tuominnut mielessäni toisinaan, olen sitten vanhempana ymmärtänyt, en vain paljon nuorempana ole siihen aiemmin kyennyt kapeasta näkökentästäni.

Ei kaikesta tarvitse loukkaantua heti, kannattaa tutkia ennen kuin hutkii... olisit voinut ihan hyvin kysyä, miksi tulet tästä kappaleesta mieleen hänelle, ja vastauksen saatuasi sanoa, että sinusta hänellä on aivan väärä kuva susta, ja että jos hän haluaa väkisin ajatella sua miestennielijänä niin et halua olla yhteyksissä sellaiseen ihmiseen joka ei suostu näkemään sinua sinuna vaan vain omien ennakkoluulojensa takaa. Ja sitten olisit poistanut kavereista jne. Olisi ollut paljon sivistyneempää käytöstä...[/QUOTE]

No oli jo aika tuon mennäkin. En tajua miksi olenhäntä kaverilistalla roikuttanut näinkin kauan. Ja, ei ole nuorempi, vaan minua vanhempi.

Yhteistyössä