Voisko joku kokeilla...sskk:n sivuille kirjautuminen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja murrr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

murrr

Vieras
Avautuuko sskk:n sivut muilla? tökkii tökkii... en saa auki sivuja, väittää etten ole jäsen (mikä mahdollista, en muista olenko joskus sata vuotta sitten kirjautunut) ei tee uusia tunnuksiakaan koska väittää että olen jäsen???
saatteko muut sivuja auki?
kiitos jos joku viittii kokeilla
 
Joo ja tosiaan just tuliki ilimotus:

"Tekninen virhe!

Sivustolla on teknisiä ongelmia, joiden takia sisäänkirjautuminen ei toimi. Yritä myöhemmin uudelleen. Pahoittelemme häiriöitä."
 
Itsellenikin on käynyt viimeksi eilen siis 14..2012 samoin ja niin monta kertaa aiemminkin - oikein kunnolla harmittaa!!!!! Kyllä SSKK:n pitäisi saada kunnolliset toimivat sivut kerholaistensa käyttöön tai muuten pitää etsiä toinen kirjakerho jotta saisi kunnolliset nettipalvelut käyttöönsä.
 

Yhteistyössä