Voisko joku rukoilla puolestani.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nahkatakkinen tyttö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nahkatakkinen tyttö"

Vieras
Mulla olis yksi haave. Mä haluaisin niin kovasti päästä muuttamaan perheeni kanssa yhteen tiettyyn taloon. Talo on vielä toistaiseksi myynnissä, mutta menee varmasti nopeasti kaupaksi. Meillä on oma asunto myymättä, eikä voida ostaa uutta ennenkun tämä nykyinen on myyty. Joka päivä mä mietin että josko tänään joku tämän ostaisi. Mutta ei. Aika kuluu ja kuluu, mutta yhtäkään tarjousta ei ole vieläkään tullut. Kaikkemme ollaan tehty.. Sisustettu, korjailtu, paistettu pullaa..

Mä en enää kestä tätä tressiä joka tästä epätietosuudesta ja odottamisesta tulee.

Voisiko joku rukoilla, että saataisiin nopeasti tämä asunto myytyä ja ostettua uusi unelmiemme koti. Mä oon niin väsynyt.

Oletko teini-ikäinen.
sitten ymmärrän, haluat, että koko kaksplussan palsta rukoilee, että joku ostaa tönönne

kaikilla meillä on haaveemme, jotkut jopa toivovat että parantuisivat vaikeasta sairaudesta ja saisivat elää ja katsoa lastensa kasvavan.
tämän ihmisen puolesta rukoilisin

Eykoukseb voima perustuu siihen, että ihminen on vastaanottavainen. Sama ilmiö, kun sanotaan, että usein ihmistä auttaa parhaiten se, mikä herättää eniten vastustusta. Siis olet ymmärtänyt täysin väärin koko jutun:-(

Ovelaa tosin on se, että sait huomion tuolla otsikolla - ja sitähän tarvitsee jokainen asunnonmyyjä, eikö? Seuraavaksi joku tahtoo sen nähdä?

En tod. ole menestysteologian kannattaja ja enimmäkseen kai rukoilen henkisten asioiden ja terveyden puolesta mutta joskus muutakin. Ainakin kerran olen saanut suuresti ja pitkäkestoisesti taloudellisiin asioihin vaikuttavan rukousvastauksen, varsinaista yllättävää johdatusta, jotain mitä en itse olisi tajunnut etsiä tarjottiin eteeni.

Rukouksen voima perustuu siihen, että ihminen on vastaanottavainen. Sama ilmiö, kun sanotaan, että usein ihmistä auttaa parhaiten se, mikä herättää eniten vastustusta. Siis olet ymmärtänyt täysin väärin koko jutun:-(

Ovelaa tosin on se, että sait huomion tuolla otsikolla - ja sitähän tarvitsee jokainen asunnonmyyjä, eikö? Seuraavaksi joku tahtoo sen nähdä?
:alien:

ei onnistu sorry jumala ei auta maallisissa asioissa jos nyt muissakaan ei sitä kato vittu kiinnosta

just, säälittää nuo heikot aikuiset ihmiset jotka elää jossain satumaailmassa

ajatelkaa että se jeppehän on "massamurhaaja", ja muutenkin maailma on täynnä noiden taivaan karvanaamojen pahuutta, muslimeilla on toinen samanlainen (ja sitten tapetaan toisiaan kun kinataan satuolentojen olemassaolosta), niin ehkä silmänne aukeaa

Yhteistyössä