Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten sen sitten tilasit? lähetit savumerkkejä?
Alkuperäinen kirjoittaja vadelma ballerina:karvakäsipitseriastako tilasit? ei ihme jos viipyy.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten sen sitten tilasit? lähetit savumerkkejä?
Netistä, tottakai. En mä oo soittanu pizzan perään vuosiin enää ku tarkemmin saa tilattua netistä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä asunkin tuppukylässä, jossa ei pitsaa tai mitään ruokaa voi tilata kotiin, paitsi kotiläpän saattas saada tulemaan taksilla. Uutta siis minulle, että voi netistä tilata.
Alkuperäinen kirjoittaja vadelma ballerina:karvakäsipitseriastako tilasit? ei ihme jos viipyy.
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Tuli tässä mieleen kun tilasin vähän aikaa sitten pizzan. Olin ite ulkona kun sitä odoteltiin ja koiratkin siinä pyöri pihassa, ajattelin että huomaan kun pizza tulee niin komennan koirat pois sitten. Ajatuksissani meni kuitenkin nurkan taakse tekemään jotain ja yhtäkkiä havahdun siihen kun portilta kuluu: kiltti koira, mene sanomaan pizza tuli, minä ei tulla sinne minä odotta tässä, mene sanomaan pizza tuli... Menin portille niin karvakäsi portin ulkopuolelta "komentaa" koiraa ja koira heiluttaa häntää ja lipoo huuliaan että anna se pizza mulle. Oli vähän naurussa pitelemistä. Ja vielä enemmän nauratti seuraavalla kerralla kun pizza tilattiin kun osoitteen sanoessani luurista kuului että onko tämä se paikka missä koiria?Siinä vaiheessa kyllä pyysin toistamiseen anteeksi että koirat olivat ollet pihalla niin ettei ollut päässyt pihaan. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten sen sitten tilasit? lähetit savumerkkejä?
Netistä, tottakai. En mä oo soittanu pizzan perään vuosiin enää ku tarkemmin saa tilattua netistä.
Minä asunkin tuppukylässä, jossa ei pitsaa tai mitään ruokaa voi tilata kotiin, paitsi kotiläpän saattas saada tulemaan taksilla. Uutta siis minulle, että voi netistä tilata.
Alkuperäinen kirjoittaja SS-Polt:Tuliks sulle se vahvistusviesti?