Voisko joku soittaa mun puolesta pizapaikkaan ja kysyä missä pizza viipyy? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninaTT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja apsi deisi:
Saitko jo pitsaa??

En saanu |O |O |O Tilasin toisesta paikasta nyt. Vähän ottaa päähän ku kauhea nälkä kaikilla... Ja nyt sit menee 30-60 minuuttia.

Heh, kun synnytin niin tilattiin pizzaa just ku synnytys oli alkanu ja JUST sillä kertaa pizzalla kesti 2h tulla :D Oltiin sovittu, että syödään ruoat ja lähetään sit synnärille, mutta niitä kyllä odotettiin ja odotettiin...

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mä huhuilin sua muuten yks päivä :D mun asiani kyllä kuulostaa tosi typerältä, kun siis kysyin vaan että vieläkö sä oot töitä vailla? vai saitko sen jonkun puistotätin homman?

Työhaastattelu siirty ens viikolle ku haastattelija sairastui :/ Että en tiedä vielä. Aina mä olen kiinnostunu kuulemaan työmahdollisuuksista :)

Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
laita sähköpostia sinne.
Ainakin sieltä mistä mä tilaan netin kautta lukee että jos tilaus ei onnistu ym niin kannattaa laittaa sähköpostia, tai sitten tilauksen voi lähettää sähköpostilla.

Laitoin, ei mitään vastausta :(

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mä huhuilin sua muuten yks päivä :D mun asiani kyllä kuulostaa tosi typerältä, kun siis kysyin vaan että vieläkö sä oot töitä vailla? vai saitko sen jonkun puistotätin homman?

Työhaastattelu siirty ens viikolle ku haastattelija sairastui :/ Että en tiedä vielä. Aina mä olen kiinnostunu kuulemaan työmahdollisuuksista :)

etkö sä asunutkin espoossa?
millasta työtä olisit vailla? :D tai siis miten pystyisit tekemään...? ja millasella palkalla?
tää vaikuttaa nyt todella omituiselta :ashamed: :D

suklaa on sellainen, mitä ei saa antaa koiralle yhtään. Paitsi koiran omaa koiranamia, lemmikkieläintarviketta siis saa kyllä antaa, mutta ei ihmisten suklaata, se on tooooooooosi vaarallista. vaikka olisi joskus annettu sitä koiralle, ja se on näyttänyt siitä selviävän, niin jatkossa ehdottomasti kielletty.

Pizza varmaan käy, jos ei ole kovin maustettua...Kotiruuat yleensä ainakin kaikki käy.

Alkuperäinen kirjoittaja yöörinä:
suklaa on sellainen, mitä ei saa antaa koiralle yhtään. Paitsi koiran omaa koiranamia, lemmikkieläintarviketta siis saa kyllä antaa, mutta ei ihmisten suklaata, se on tooooooooosi vaarallista. vaikka olisi joskus annettu sitä koiralle, ja se on näyttänyt siitä selviävän, niin jatkossa ehdottomasti kielletty.

Pizza varmaan käy, jos ei ole kovin maustettua...Kotiruuat yleensä ainakin kaikki käy.

Miksi on tosi vaarallinen? En ole antamassa enkä ikävä kyllä koiraa omistakaan, mutta kiinnostaa :)
Eikö xylitoli ole kans?

en tiedä mikä se aine on, joka tekee vaaralliseksi. kaakaon teobromiini muistaakseni. Pitäisi vaan tällaistakin tietoa levittää, ei siitä ainakaan haittaa ole, jos vähän muistutellaan näitäkin vaaroja. Vaikka ehkä ihan hieman vanhentuneen ketjun olikin nostanut tuo kysyjä...
mutta hyvät voinnit kaikille koirille,
päivän innovaatio: koiran voi antaa vilvoituskylpeä sellaisessa 65 litran laastiämpärissä, mitä onko nuo halpiskaupat ainakin myy noin 5 euron hintaan. Tai joku muu muovinen lastenamme. Jos koirulainen tykkää kastautua siis...
ei niin kuin palstalla oli yksi päivä, että alkoi suihkuttaa puutarhaletkulla pahaa-aavistamatonta koiraparkaa, joka ei siitä tykännyt yhtään :(