Voisko joku vähän auttaa Naimakasta, kun se koittaa valita läppäriä...

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
...mulla ei ole koskaan ollut läppäriä.
...mä en tiedä läppäreistä juuri mitään, ukon läppäriä käytän joskus.
...iskä on luvannut nyt ostaa mulle valitsemani läppärin :heart:

http://www.pinklaptops.org.uk/

...mä haluaisin pinkin.
...mikä noista ois paras?
...sellainen, että sitä jopa myydään jossain täällä?

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
kunhan siinä ei oo käyttiksenä vistaa :kieh:

tai mistä mä tiiän olisko se sun mielestä hyvä, mut mä oon kuullut pääsääntöisesti huonoa palautetta siitä..

Ukolla on vissiin se, mut ei mulla oo ollu ongelmia sen kanssa... Tosin en mä sitä niin valtavasti kyllä käytäkään. Tässä omassa pöytähärvelissä on xp.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tietokone valitaan käytön mukaan, ei ole vain yhtä parasta kaikille. Karkeasti voi tosin sanoa että mitä kalliimpi, sen parempi :)

Mä en tarvitse mitään pro konetta nyt, mutta jatkosta en tiedä. Sais olla semmonen hyvä peruskone. Mutta kun mä en tiedä noista yhtään mitään...

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
kunhan siinä ei oo käyttiksenä vistaa :kieh:

tai mistä mä tiiän olisko se sun mielestä hyvä, mut mä oon kuullut pääsääntöisesti huonoa palautetta siitä..

Kun varmistaa että sen saa päivitettyä ilmaiseksi Windows seiskaan, niin ei ole ongelmia. Seiska on paljon parempi kuin XP. Minulla on ollut seiska kohta vuoden pöytäkoneessa, Vistassa on omat ongelmansa.

ei kannata ostaa pc:tä.. tai voit ostaa mutta varaudu noin 3v päästä ostamaan uus.

osta sen sijaan mäkki.. eli joko macboook pro, air tai tavis. ne on kalliita mutta laadukkaampia ja kestävämpiä.

pöytäkonekkin vie huomattavasti vähemmän tilaa kun käytössä on näyttö ja näppis. mötikkä on näytössä.

Kyllähän noita Vaioja saa kaupoistakin.. mut haluutko oikeesti miniläppärin?! sillä on huono palstailla.. :xmas:

Ja Vista on kyllä hyvä.. ainakin jos pieni hitaus ei haittaa.. siitä on tullut jo uusi, paranneltu versiokin.. sillä oli joku muu nimi, mutta ei sitä kyllä taida vielä olla vakiona noissa myytävissä koneissa.. eli suosittelen Vistaa.. :D

Juu niin seiskahan se parempi versio on.. :ashamed: muistanu taas mitään..

Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:
Tietokone valitaan käytön mukaan, ei ole vain yhtä parasta kaikille. Karkeasti voi tosin sanoa että mitä kalliimpi, sen parempi :)

Mä en tarvitse mitään pro konetta nyt, mutta jatkosta en tiedä. Sais olla semmonen hyvä peruskone. Mutta kun mä en tiedä noista yhtään mitään...

Mihin käyttöön tarvitset? Kuinka paljon kuljettelet sitä mukanasi vai onko tarkoituksena käyttää sitä vain kotona? Onko akunkesto miten tärkeää sinulle, monessa se on vain 3-4 tuntia?

Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:

Mihin käyttöön tarvitset? Kuinka paljon kuljettelet sitä mukanasi vai onko tarkoituksena käyttää sitä vain kotona? Onko akunkesto miten tärkeää sinulle, monessa se on vain 3-4 tuntia?

Enpä huomannut että nuo ovat miniläppäreitä. Nuo ovat vain matkakäyttöön tarkoitettuja, harvassa on cd-asemaa. Toisaalta akkukesto on huomattavasti parempi noissa.

http://www.tekniikanmaailma.fi/kuva-ja-aani/testit/tm-testi-suositut-minikannettavat

En mäkään huomannu et ne on minejä!!! En mä miniä halua!

Älkääkä puhuko noin vaikeita. Mä haluan pinkin, hyvän läppärin. Peruskäyttöön. En kuljeta kauheesti mukana, toistaiseksi. Perusakku riittää. Joten voitteko nyt vaan kertoa, mimmonen mun kannattais hankkia? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ei tässä vistassa yllättäen ole mitään vikaa, pelkkää huhupuhetta :wave:

juu, en mäkään ole vistassa huomannut vikoja. johtuneeko etten ole xp:tä käyttänytkään:)

koneista olen kyllä saanut kammon. eka kone oli kolmesti huollossa ensimmäisen vuoden aikana. just sen takia piti ostaa toinen kone. sekin on nyt raatona, kesti alle kaks vuotta. enkä muuten ostanut halvinta, kummatkin tonnin koneita.

nyt tarvis toista konetta mutten tiedä ostanko läpän vai pöytävehkeen.
oiskohan pöytäkone parempi vaihto-ehto noin kestävyyden kannalta????

Alkuperäinen kirjoittaja matami mimmi:

Pöytäkone on parempi, mutta kannettava mahtuu pienempään tilaan.

Alkuperäinen kirjoittaja matami mimmi:

Pöytäkone on parempi, mutta kannettava mahtuu pienempään tilaan.

paitsi jos on mäkki niin ei tarvi keskusyksikölle tilaa :whistle:

Yhteistyössä