Voisko kesähäihin pukeutua näin teidän mielestä?

03.03.2008
786
2
16
Mulla tahtoo olla kovin tumman sävysiä noi juhlavaatteet. Mulla olis tosi tyylikäs klassisen mallinen nilkkapitunen hiaton musta mekko. Siihen olis bolero toppi, musta vähän kimalletta seassa. Ja kengät ylläri ylläri MUSTAT =)

Onko ankeeta jos kesähäissä on mustat vaatteet? En haluais ostaa uusia juhlavaatteita tätä varten.

Kai sitä mustassa mekossa mennä voi, sehän on semmonen aina tyylikäs väri. Mutta jos jotain semmosta hartiahuivia tai jotain laittais siihen, joka ois värikkäämpi? ettei nyt ihan koko mustissa menis? Ja ehkäpä sit väritykseltään hartiahuiviin sopiva pikkulaukku tms. asuste? Ja jotain korua ehkä?

En mä tiiä, en oo mikään muotinero, mut mä varmaan noin pukeutuisin...

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Kai sitä mustassa mekossa mennä voi, sehän on semmonen aina tyylikäs väri. Mutta jos jotain semmosta hartiahuivia tai jotain laittais siihen, joka ois värikkäämpi? ettei nyt ihan koko mustissa menis? Ja ehkäpä sit väritykseltään hartiahuiviin sopiva pikkulaukku tms. asuste? Ja jotain korua ehkä?

En mä tiiä, en oo mikään muotinero, mut mä varmaan noin pukeutuisin...

tämä tuli munki mieleen :)

*itsekkin omaa aikas mustan puhuvan vaatekaapin*

Alkuperäinen kirjoittaja gina:
mun serkku loukkaantui,kun mulla oli valkoinen yläosa ja musta hame.Eikös musta ja valkoinen ole ne kielletyt värit?

mä en loukkaantuis muutaku siitä jos jollakin vieraalla olis kokonaan valkoinen hame.
musta on ok väri mun mielestä, en aattele sitä niin suru värinä ja valkoinen kauluspaita ja musta hame ei oo musta mitenkään kiellettyä. tai siis itse en loukkaantuisi.

Alkuperäinen kirjoittaja gina:
mun serkku loukkaantui,kun mulla oli valkoinen yläosa ja musta hame.Eikös musta ja valkoinen ole ne kielletyt värit?

Kokomusta päästä varpaisiin on enemmän hautajaisasu ja kokovalkoinen asukokonaisuus on myös pannassa mutta ei värien yhdistäminen mitään tee ;)

Mulla oli just huhtikuussa häissä kokomusta, koska muuta ei päällemahtuvaa ei kaapissa ollut. Eivät heittäneet ulos kesken bileitten.
Semmonen juttu, että elä sen mustan koltun kanssa laita mustia sukkiksia, vaan vaaleat, niin se jo keventää aika paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla oli just huhtikuussa häissä kokomusta, koska muuta ei päällemahtuvaa ei kaapissa ollut. Eivät heittäneet ulos kesken bileitten.
Semmonen juttu, että elä sen mustan koltun kanssa laita mustia sukkiksia, vaan vaaleat, niin se jo keventää aika paljon.

Juu en kyllä laita mustia sukkahousuja, ne jäi multa sinne 90-luvulle sähkönsinisten kanssa :laugh:

Mulla oli kyllä omissa häissäni päälläni mustaa ja valkoista. Musta mekko ja päällä valkoinen jakku. Eli menin varmaan kaikkien sääntöjen vastaisesti.
Ja kaverini häissä olin lähes kokomustissa. Vain pikkaisen mustan jakun alta näkyi pinkkiä toppia.