Voisko olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ansuko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ansuko

Uusi jäsen
18.07.2008
2
0
1
Hei kaikille..rekisteröidyin juuri...eli ihan uus paikka mulle.
olen pian nelikymppinen lapseton...edellisessä avoliitossa lasta yritettiin ja käytiin tutkimuksissakin..minulla kaikki ok mutta miehen siemenneste oli pestävää...ja siihen kaikki sitten jäikin, otti miehellä kai kunnian päälle...2vuotta sitten eleltiin ilman mitään hellyyttä..
Uusi suhde kestänyt alle vuoden ja emme ole koko aikana käyttäneet ehkäisyä..emmekä oikeestaan ole puhuneet koko lapsi asiasta..ääneen...molemmat varmaan ajattelevat asiaa kuitenkin iteksensä ..nykyisellä miehelläni myös todettu hitaanlaisia siittiöitä...
Minulla kivulias ovis...ja oli nyt sunnuntaina...olin ihan järkyttävän kipee...maanatai oli suht normaali..iltaa kohti sit taas alavatsa oli kipee ja painon tunnetta..tiistain olin taas tosi kipee..keskiviikkona kävin lääkärissä ja emätintulehdus...lämpöökin ollut vähän....sain kuurin..mutta jostain syystä lääkäri halus raskaustestin...eilen kävin labroissa..ja se otettiin verestä..tänään iltapäivällä saan tuloksen...laukkarit oli hieman koholla veressä ja +1 pissassa...muuten tulehdus arvot ei noussu....
kipu on hellittänyt vähän...mutta olo pallomainen..vatsa pömpöttää...ja vähän olo on ällöttävä välillä...joskus ennenkin ollut emätintulehdus...mutta ei tämmöstä kipuluja koskaan.........tässä oottelen varmaan tyhjää.. :(

Kerrohan, miksi teille ei adoptoida lasta tai ette ota sijaislasta jos oman saaminen on ollut noin hankalaa? Jos sitä rakkautta ja huolenpitoa on kerran annettavaksi annettu, niin miksi et antaisi sitä sellaiselle joka sitä tarvitsee - vai onko se yhteinen DNA todella niin merkittävä tekijä?

Anteeksi vaan, jos kysymykseni harmittaa, mutta todella haluaisin tietää sinunkin kannan. Itse olen kasvanut perheessä, johon on kuulunut isäni kolme lapsetonta siskoa tiiviisti ja väittäisin, että olen heille yhtä tärkeä kuin omalle äidillenikin. =)