Voiskohan tää idea toimia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Aattelin et ompelen monta erikokosta pussukkaa lasten leluille. Niin, että yhteen pussiin laitetaan aina yksi leikki. Ja pussukat isoihin koreihin/laatikoihin.

Mä en yksinkertasesti pysty ostamaan sellasta määrää laatikoita ku tartteis, ja mun mielestä kannettomat laatikot pienten lasten kanssa on epäkäytännöllisiä... Mutta noissa pussukoissa ne leikit ois pois jaloista, vois aina pyytää korjaamaan leikin pois ennenku saa uuden.

Mut onko ihan kuolleena syntynyt idea?

musta toi kuulostaa kivalta idealta...eri värisiä pussukoita...yhteen legoja, yhteen autoja, yhteen palikoita jne...noin mä tekisin. Sitten pussukka vaikka naulakkoon roikkumaan, tai mitä teillä nyt mahdollisuuksia onkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Aattelin et ompelen monta erikokosta pussukkaa lasten leluille. Niin, että yhteen pussiin laitetaan aina yksi leikki. Ja pussukat isoihin koreihin/laatikoihin.

Mä en yksinkertasesti pysty ostamaan sellasta määrää laatikoita ku tartteis, ja mun mielestä kannettomat laatikot pienten lasten kanssa on epäkäytännöllisiä... Mutta noissa pussukoissa ne leikit ois pois jaloista, vois aina pyytää korjaamaan leikin pois ennenku saa uuden.

Noo, miksei vois toimiakin, tosin pahvilaatikot vois päällystää vaikka tapetilla ja kannet niihin voi tehdä itsekin pahvista, ja kannellisia laatikoita kyllä välillä saa jostain ilmaiseksi (niin kun tietty pahvilaatikoita yleensä) tapettirullat ei maksa juuri mitään kun ostaa jämiä.
Tosin vois toi sun idea toimia ihan hyvinkin, mutta ne tarvii saada kiinni jollain.

Ideanahan toi kuulostas aivan loistavalta.
Meillä se tosin ei ainakaan toimis, ku lapset "sotkee" lego leikkeihin barbit, autot ja palikat. Tai mitä nyt koskaan keksivätkään. Eli kaikki olis levällään ja pussukat sekaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja ggd:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:

Noo, miksei vois toimiakin, tosin pahvilaatikot vois päällystää vaikka tapetilla ja kannet niihin voi tehdä itsekin pahvista, ja kannellisia laatikoita kyllä välillä saa jostain ilmaiseksi (niin kun tietty pahvilaatikoita yleensä) tapettirullat ei maksa juuri mitään kun ostaa jämiä.
Tosin vois toi sun idea toimia ihan hyvinkin, mutta ne tarvii saada kiinni jollain.

Mä kokeilin tota pahvilaatikkoideaa, mutta lapset saa ne aika nopee hajalle (mulla on täystuhokakarat :ashamed: )
Aattelin ihan nyörikiinnityksellä, ja äiti laittaa solmun, niin mukelot ei sitten saa joka pussia ite auki ja tavaroita lattialle.

Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Ideanahan toi kuulostas aivan loistavalta.
Meillä se tosin ei ainakaan toimis, ku lapset "sotkee" lego leikkeihin barbit, autot ja palikat. Tai mitä nyt koskaan keksivätkään. Eli kaikki olis levällään ja pussukat sekaisin.

Veit jalat suustani :laugh:

Meillä on pelit melkein järjestyksessä kun siirsin ne kesällä oman vaatekaappini alaosaan. Pelin saa vain pyytämällä. Jos pussukat olisivat jossain paikassa, josta lapset eivät niitä itse pääse ottamaan, idea voisi toimia.

Alkuperäinen kirjoittaja pallero:
meillä oli omat korit leikeille, mutta kun pikkueläimillä leikitään yhdessä barbien kanssa... hohhoijaa. taidan etsiä yhden IISON laatikon. :)

Meillä on kaikki yhdessä isossa korissa, eli sekasin pitkin lattioita :ashamed: Alunperin mietin et oisin ostanu muovilaatikoita, mutta ne tulee niin kalliiks ja on rumiakin, jotenkin liian steriilejä mun makuun...

Yhteistyössä