voispa uudelleen rakastua ilman, että täytyisi luopua perheestään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "haaveilija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"haaveilija"

Vieras
Esimerkiksi 2vkon rakkausloma. Saisi olla just niin ihastunut ja rakastunut johonkin tuntemattomaan. Ilman et tarttisi miettiä eettisiä tai moraalisia, puolisoa tai lapsia. Vois vaan olla taas nuori ja rakastunut tai vaikka tämän ikäinen ja rakastunut.

Mulla on ihana mies ja perhe, en halua heistä eroon enkö ketään satuttaa, joten tämä toive ei ole realistinen. Haave vain, niinku haave lomamatkasta tai lottovoitosta. ????

[QUOTE="...";30838949]Voi aina rakastua omaan puolisoonsa.[/QUOTE]

Ei se ole millään tavalla sama asia. Aivot eivät ala erittämään niitä ihania huumaavia aineita jos kohde on oma puoliso. Vatsanpohjassa ei ole perhosia eikä pelkästä hipasusta kiihotu, puhumattakaan suudelmasta.

Et sitten koskaan ole kuullut salasuhteista?
Et ole ainoa joka kaipaa säpinää, maailmansivuhan ihmisillä on puolisoiden lisäksi vielä seurustelukumppani.

Tosin en tajua miten ne jaksavat, itselläni ei ole kumppania ensinkään ja pelkkä ajatus ahdistaa että oisi. Ei mun mielenkiinto riitä seurusteluun, eikä puolisoon. En jaksa edes kavereita.

Ei se ole millään tavalla sama asia. Aivot eivät ala erittämään niitä ihania huumaavia aineita jos kohde on oma puoliso. Vatsanpohjassa ei ole perhosia eikä pelkästä hipasusta kiihotu, puhumattakaan suudelmasta.

Höpöhöpö. Minä olen kokenut juuri tuollaisen rakastumisen huuman omaan mieheeni monta kertaa elämässäni. Viimeisin kerta oli reilu 2 vuotta sitten. Seurustelemaan alettiin 28 vuotta sitten.

No ei oo yhtään sama kun uuden rakkauden ja ihastumisen jännitys ja palo, kihelmöinti ja se kun toinen on vielä täydellinen.

Niin, kunpa sen vois taas kokoa menettämättä mitään nykyistä!

Niin, turha edes yrittää ku ei se kumminkaan oo sama :'(. Mitäs sitä muutenkaan kannattais yrittää olla rakastunu omaan puolisoonsa ku se uus rakkaus ois niiin ihanaa. Sen kaks viikkoa.

alT9nNJ.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja täysin mahdollista;30839098:
Höpöhöpö. Minä olen kokenut juuri tuollaisen rakastumisen huuman omaan mieheeni monta kertaa elämässäni. Viimeisin kerta oli reilu 2 vuotta sitten. Seurustelemaan alettiin 28 vuotta sitten.

Oliko sulla muistinmenetys siinä välissä?

Todennäköisesti mun mies ajatteleekin samalla tavalla joskus. Tai ajattelee, et olispas mielenkiintoista välillä mennä sänkyyn jonkun toisen naisen kanssa. Maailma on täynnä viehättäviä ihmisiä, ei minun (eikä mieheni), aistit ole lakanneet huomioimasta heitä. Joten ihan rauhassa voi kukin kuvitella, ettei puoliso ikinä haikeasti huokailisi. ;)

Kuitenkin perheemme on tärkeä, eikä näin ollen haaveilla ja todellisuudella ole mitään tekemistä toistensa kanssa. En halua salasuhdetta tai poikaystävää. Menee toistoksi: Voi kunpa sen voisin kokea ilman, että tekisin väärin ketään kohtaan tai menettäisin mitään. Se ei ole mahdollista, joten puhumme pelkästä haaveilusta. Mun toiveet ja ajatukset on minun, ne ei ketään satuta. :)

Yhteistyössä