Voittaako noista arvonnoista ja kilpailuista ikinä kukaan mitään?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Leelia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Leelia"

Vieras
Kilpailuja on joka puolella ja kaikkialla niihin houkutellaan osallsitumaan. Mutta voittaako niistä OIKEASTI KUKAAN IKINÄ MITÄÄN??

jotenkin vaikea uskoa, että joku oikeasti voittaisi jonkun esim. Rantapallon lupaaman 5000 tonnin matkan?! Joku nimi vaan julkaistaan nettisivulla " sirpa ranualta voitti matkan!" Eikä kukaan koskaan pysty tarkastamaan että onko semmoista sirpaa edes olemassa?!

Olis kiva tietää onko joku oikeasti voittanut muuta kuin sen 20€:n risteilylahjakortin tai paketin kahvia....??

Risteilylahjakortteja ei ole tullut, eikä myöskään kahvia, mutta kaikenlaista muuta pientä. Kaupoissa täytettävistä kilpailulapuista on tullut vähän isompaakin palkintoa.

ja minä elävä todiste. Lähinnä mihin kilpailuun osallistut ja mikä palkintona (enimmäkseen pieniä palkintoja). Suurin arvo palkinnosta 900 euroa jonka voittanut.Se että survey kilpailut niissä esitetään mainoksia ja enkä koskaan voittanut. Ja se että kuka tarjoo kilpailun kannattaa aina tarkistaa esim. brändit merkit niistä voittaa.

facebook kilpailut joista ilmotetaan uutisissa että kommentoijien kesken arvontaan palkinto ja niistä ketkä voittaa niin ilmotetaan facebookin kilpailun tarjoan sivulla.SE pitää huomata että kun jaettu kuva missä ilmotetaan kilpailusta joudut klikkaamaan sitä kuvaa ja sitten osallistua koska muuten vaan et ole mukana kilpailussa. Siis jaettua kuvaa pitää klikata että tulee esille ne tarjoajan komentit.

No mä voitin viime vuonna Ärrän arvonnassa (Fb) sen ilmaisen aamupäivän Lintsillä. Eihän se arvokas voitto ollut, mutta todiste siitä että mysö Fb arvonnassa voi voittaa

Voitin siinä prisman yläpeukku facebook arvassa 50 lahjakortin prismaan. Sain saatananmoisen määrän viestejä että olen prisman kätyri, töissä prismassa jne. Itseasiassa olen kirvesmies. Ystävä voitti tässä vähän aikaa sitten telkkarin facebookissa k-kauppojen siinä mäkihyppyjutussa. Miehen eno on voittanut vaikka mitä. Uusimpana iphone. Työkaverin lapsi voitti facebookissa parin tonnin timanttisormuksen.

Vuoden pyykinpesuaineet, Nintendo Wii+läjä pelejä, liput nyrkkeilymatsiin, iso kasa xylitol-tuotteita, repullinen salmiakkia, vitamiineja... Kiva on voittaa, vaikka pienikin palkinto. Kun ei oo se auto osunu kohalle :-)

Suurin voitto on ollut 3000e matkakortti =) ja miehellä 2 x 1000e lahjakortti.
Lisäksi on pienempiä palkintoja sukista ja lenkkareita 2 päivän pakettiin muumimaailmaan hotelliyöpymisineen ja matkoineen.
Jos ei osallistu, ei voi voittaa!

Kyllä tunnettujen yritysten kilpailuissa oikeasti joku voittaa, oli sitten FB:ssä, netissä tai kaupassa lipukkeet. Vuosien varrella itsekin tullut toteutettua kymmeniä kilpailuja eri yrityksille, olen siis markkinointialalla. Sen sijaan en hetkeäkään usko, että noissa FB:n "rakastamme matkailua" höpö-ryhmissä kukaan mitään voittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Täällä..;29867031:
Suurin voitto on ollut 3000e matkakortti =) ja miehellä 2 x 1000e lahjakortti.
Lisäksi on pienempiä palkintoja sukista ja lenkkareita 2 päivän pakettiin muumimaailmaan hotelliyöpymisineen ja matkoineen.
Jos ei osallistu, ei voi voittaa!

Eikä voita vaikka osallistus...kukaan perheestä ei oo voittanu koskaan mitää isompaa ja mies kerran jonkun pikkujutun. Ei meil oo arpatuuria.

Yhteistyössä