Volinaa "unelma"anopista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hohhoijaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tsemppiä ap:lle! Mulla oma äiti on samanlainen. Tulee taas jouluksi, ei kata eikä siivoa pöytää, ei laita ruokaa lasten lautaselle, ei laita lapsia nukkumaan, ei lämmitä saunaa, ei keitä edes kahvia itselleen. Ei meillä muita vastaavia vieraita ole. Tosin muut vieraat tekee sitten senkin edestä, kun niitä hävettää mummon istuskelu. En mä riitaa asiasta halua ja toki kaikki hommat tulee tehtyä. Jotkut vaan on tollaisia; minkäs teet.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tsemppiä ap:lle! Mulla oma äiti on samanlainen. Tulee taas jouluksi, ei kata eikä siivoa pöytää, ei laita ruokaa lasten lautaselle, ei laita lapsia nukkumaan, ei lämmitä saunaa, ei keitä edes kahvia itselleen. Ei meillä muita vastaavia vieraita ole. Tosin muut vieraat tekee sitten senkin edestä, kun niitä hävettää mummon istuskelu. En mä riitaa asiasta halua ja toki kaikki hommat tulee tehtyä. Jotkut vaan on tollaisia; minkäs teet.

:) Joo mä en sen takia halunnut anoppia tänne jouluksi, koska mä haluan rauhaa ja lepoa - en itselleni v*tutusta ja lisäduunia. Anoppi asuu muualla eikä sitä voi pyytää tänne vain yhdeksi illaksi, kun joutuu matkustamaan. Mut me mennään jolunpyhinä käymään siellä päiväks.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

:) Joo mä en sen takia halunnut anoppia tänne jouluksi, koska mä haluan rauhaa ja lepoa - en itselleni v*tutusta ja lisäduunia. Anoppi asuu muualla eikä sitä voi pyytää tänne vain yhdeksi illaksi, kun joutuu matkustamaan. Mut me mennään jolunpyhinä käymään siellä päiväks.

Muistahan sitten levätä anopin luona kunnolla! :D Nostat heti jalat ylös ja laitat tölsyn päälle....

näin anoppina ja mummina sanoisin että, auttelisin kyllä lapsenlapsen hoidossa vaihtaisin vaipan ja muutenkin oltaisiin yhdessä lapsen kanssa.Mitä siihen muuhun auttamiseen tulee niin en kyllä alkaisi siivoilemaan enkä leipomaan omasta päästäni vaan kyllä odottaisin että minulle siitä jotenkin sanoittaisiin. Minusta tuntuisi tunkeilevalta ruveta toisen kotona touhuamaan kotihommia!!

meille ei vieraat tule tekemään kotitöitä ja vaihtelemaan kakkavaippoja. Jos jotain haluavat tehdä, niin toki saavat, mutta saavat kyllä maata sohvallakin mun puolesta.

Mun "anoppi" ihan samanlainen! Tai ehkä vähän vielä pahempi! Tiedän tunteen kun yks makaa ja saat itse tehdä kaiken! Voimia sulle!

(anoppi lainausmerkeissä koska emme ole mieheni kanssa naimisissa)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Meillä asuu kuvaamasi kaltainen henkilö vakituisesti,nimittäin mieheni... =/

No ei ihan kokoaikaa onneksi,mutta välillä aina...

Otan osaa. Onneksi meillä ei mies oo ihan äitiinsä tullut...

No eipä tuo haittaa,mielelläni itse ahertelen.Hän tekee sitten jotain muuta,semmoista mitä minä en osaa/halua/pysty tekemään. Vaikka välillä ärsyttää kyllä...

Alkuperäinen kirjoittaja mummi:
näin anoppina ja mummina sanoisin että, auttelisin kyllä lapsenlapsen hoidossa vaihtaisin vaipan ja muutenkin oltaisiin yhdessä lapsen kanssa.Mitä siihen muuhun auttamiseen tulee niin en kyllä alkaisi siivoilemaan enkä leipomaan omasta päästäni vaan kyllä odottaisin että minulle siitä jotenkin sanoittaisiin. Minusta tuntuisi tunkeilevalta ruveta toisen kotona touhuamaan kotihommia!!

Juu, en mä todellakaan vaadi että siivoa tms. pitäisi. Mutta kunhan omat sotkunsa hoitaa (edellisellä kerralla oli karkkipaperi jätetty sohvalle pojan "syötväksi") ja edes vähän auttais pojan hoidossa.

Ihmettelen sitäkin kun sanoo et kuinka kiva on poikaa nähdä, mut tänäänkin pojan hereillä olo aikana tuijotti suomifilmiä tv:stä ja välillä jutteli pojalle. Ruokapöydässäkin vilkuile tv:n suuntaan. :/ Että mikä oikeesti on tärkeintä, tuli mieleen...

Yhteistyössä