Volta pussiton pölynimuri T8, millaisia kokemuksia? tai kertokaa joku muu hyvä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "emäntä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aapee";22921747]Kävin tilaamassa hobbyhallista tuon cycklone XL:n, Kiitti suositteluista teille! :)[/QUOTE]

hyviä imurointihetkiä sulle :D mä oon henk koht niin ihastunu tohon imuriin että tulee imuroitua ihan huvikseen :D se ei ees huuda samalla lailla ku vanha teki vaan pitää enemmänki sellasta huminaa.

mun mielestä pussiton imuri on tosi huono.itselläni ainakin imuteho huononee joka käyttökerran jälkeen tai siis joka käyttökerran jälkeen pitäisi aina putsata suodattimet sun muut että imuteho olisi hyvä.

hyviä imurointihetkiä sulle :D mä oon henk koht niin ihastunu tohon imuriin että tulee imuroitua ihan huvikseen :D se ei ees huuda samalla lailla ku vanha teki vaan pitää enemmänki sellasta huminaa.

Kiitos vain, innolla odotan et pääsen testaamaan. Kyllä sillä on ihan helkkarin paljon merkitystä siivousinnokkuuden kannalta et millainen imuri on :D Tuon vanhan räppänän kanssa palaa hermot heti kättelyssä.

Dear Sir/Madam,

We are a professional manufacturer in LED tube with new unique MCOB/COB technology instead of SMD and DIP.

Here is the brief info about our new products.

8W/16W LED tube light replace a 18W / 36W fluorescent tube

Advantages:

A: High Luminous Efficacy: Cool white: 90-100LM/W

B: Outstanding heat sink with unique MCOB/COB design

C: Top quality with competitive price: EXW price is 40-50% cheaper than other SMD DIP products from China factories.

Please check attachments for its specification / Light source test report / CE Certificate and a part of test.

Should you have any interest, question or more information on the products, please feel free to contact us,

Any comments by return will be much appreciated.

Waiting to hear news from you soon.

Best Regards

Sammi Hui | Sales Manager

LED ALADDIN LIMITED

www.LEDaladdin.com
http://www.ledaladdin.hk/

e-Mail: info@LEDaladdin.com
Add: 4Floor Hongteng Building,392# Xihong Rd. Gulou District,

Fuzhou 350002,Fujian,China.

Tel: +86 591 6310 1956 Fax: +86 591 2285 5952

MSN: ledaladdin5@msn.com

Meillä emäntä totes (siivousalalla töissä) että kaikista parhaimmat pussittomat imurit on Dysonilla. Ovat toki kovaäänisiä mutta kuulemma parhaimpia tällä hetkellä.

Tiedä mihin perustuu tämä tieto, kai se on lukenu tarpeeksi siivouslehtiä. :D

Meillä emäntä totes (siivousalalla töissä) että kaikista parhaimmat pussittomat imurit on Dysonilla. Ovat toki kovaäänisiä mutta kuulemma parhaimpia tällä hetkellä.

Tiedä mihin perustuu tämä tieto, kai se on lukenu tarpeeksi siivouslehtiä. :D

no ääntä kyllä löytyy vaikka muille jakaa. mutta se on pieni kiusa kun muuten on hyvä

..Missään nimessä ainakaan Volta T8 pussitonta imuria. Ihan lelu. Olen imuroinut varmaan 20:lla erilaisella imurilla työni puolesta, eikä hermot ole edes 30v. vanhoihin Hooveri kangaspussi-imureihin palaneet. En yleensäkään ymmärrä, miksi haluaisi putsata pölyt säiliöstä kun ne paljon näppärämmin nappaa siististi pussissa ja laittaa puhtaan tilalle. Ko. imuristakin ne pitaää yhden imurointikerran aikana pariin kertaan poistaa suodattimia myöden ainakin pari kertaa että pelittäisi edes jotenkin. Ihan älytön koko pussiton idea!

Minulla oli aikaisemmin Dyson, johon kyllästyin sen äänekkyyden ja painavuuden takia. Myöskään se ei seurannut kunnolla perässä, vaikka herkistin ja öljysin pyöräakselit. Ostin sitten Volta T8:n, koska se oli pieni, kevyt ja melko hiljainen. Tehoakin löytyi tarpeisiini riittävästi. Kokemus on osoittanut, että sykloni tukkeutuu nopeasti ja läpäisee helposti hienomman pölyn niin, että suodattimet on puhdistettava vähintään parin imurointikerran jälkeen. Pölypussittomuus on sinänsä ihan hyvä idea, mutta tässä imurityypissä se ei kerta kaikkiaan toimi. Parhaillaan tutkin uuden imurin hankintaa ja kävin myös Voltan kotisivuilla. Kas kummaa! Ei enää yhtään pölypussitonta mallia! Dysonilla sai kuitenkin imuroida kuukauden verran ennen, kuin pölysäiliön tyhjennys piti tehdä. Suodattimet piti ohjeen mukaan puhdistaa n. puolen vuoden välein. Ole tässä nyt sitten hullu viisaana! Luultavasti palaan takaisin pölypussilliseen malliin, johon sopii S-Bag, jolloin ei tarvitse juosta monessa kaupassa etsimässä sopivaa pussia.

Itselläni Volta T8 bagless. Todellakin surkea kapistus. Punainen valo palaa, tyhjentää on saanut joka imurointikerralla, ja nyt vuoden jälkeen osatkin irtoilee. Roskiin menee.

volta t8 bagless...TODELLA hengetön vehje. vuoden vanha ja kokoajan saa tyhjentää ja puhdistaa suodattimia eikä siltikään vedä enää kunnolla. Kierrätyskeskukseen purettavaksi lähtee ja uutta tilalle.

Yhteistyössä