V
vierailija
Vieras
myrkytystilat pahenee niin helpostiitkuisuutta ja ahdistusta ja pahoinvointia ja huimausta tulee kys. lääkkeestä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
myrkytystilat pahenee niin helpostiitkuisuutta ja ahdistusta ja pahoinvointia ja huimausta tulee kys. lääkkeestä.
Onko se poistunut markkinoilta?Nosto!
Päivitystä edelliseen…
Voxra 150mg takana parisen viikkoa. Vaikutuksesta ei voi sanoa juuta eikä jaata… ehkä välillä huomaa pientä ylimääräistä virtaa muttei muuta.Vaikutus on tyyliin 3 kahvikupin tasoa. Ahdistusta ei helpota muutaku lääkkeenoton jälkeisen liikunnan kautta. Mutta tulis helpotus muutenkin jos esim. liikkuisi ulkona joten onko lääke oikeastaan yhtään tehokas? Joskus siis tuntuu vain lisäävän ahdistusta.
Ssri viekkarit on jo ohi enimmäkseen. Niitäkään ei voi enää siis syyttää Voxran tehottomuudesta.
Jään odottamaan alkaako toimia ylipäätään joskus vai heitänkö vesilintua.
minulla annos 450mg(sic)toimii hyvin on paljon pirteämpi oloOn varmaan hyvin yksilöllistä kenelle lääke sopii ja kenelle ei. Itse olen todella tyytyväinen lääkkeeseen, koska olen niin paljon pirteämpi, iloisempi ja minulla on taas aloitekykyä. Masennuslääkkeistä olen kokeillut Klotrityl Miteä, Cybaltaa, Mirtazapiinia ja nyt Voxraa. Ja Voxra todella toimii kohdallani. Minäkin huomaan ajattelevani, kuten Amaterasu kirjoitti, että tältäkö tuntuu olla normaali pirteä suht hyvin jaksava ihminen. Minäkin toivon todella että joskus voisin saavuttaa saman olotilan ihan ilman lääkkeitä.
Olen hyvin kiitollinen lääkärillllle joka minulle Voxraa ehdotti. Elämä maistuu paljon paremmalta nyt!
Takana helvetillinen vuosi, vuoden 2013 lokakuusta alkoi alamäki ja viimein tammikuussa hakeuduin hoitoon.
Diagnoosi: vakava masennus, lääkitys essitalopraami. Pari viikkoa pää kipeä ja orgasmi katosi kokonaan, kohta ei tehnyt enää edes mieli kun se oli niin turhauttavaa. Lisäksi olo oli kuin tynnyrin sisällä, tuntui ettei nähnyt elämää metriä kauemmaksi. Tähän ei puututtu vaikka valitin siitä terapiassa. Lisäksi oli illalla joku rauhoittava.
Kesäkuussa muutin paikkakunnalta toiselle ja pääsin viimein kunnolliseen hoitoon. Sitkuttelin töissä kesän mutta elokuussa aloin olla valmis sairaslomalle jota sitten terapeutilta itse pyysin, ja sain lähetteen psykiatrille.
Psykiatrin kanssa juttelin hetken ja totesin pian että hän oli todellakin paneutunut minun hoitohistoriaan ja heti tunsin että nyt alkaa homma toimia paremmin. Hän totesi että kyseessä todellakin vakava masennus ja nyt sairaslomassa puhutaan kuukausista, sain 3kk.
Lisäksi lääkitys vaihdettiin kokonaan: Aluksi viikko ilman mitään, puhdistus kaikki vanhat pois.
Sitten aloitettiin Voxra 150mg aamuisin ja illalla melatoniini 3mg ja medipam 5mmg 1-3x päivässä tarvittaessa. Jo ensimmäisen Voxra-päivän iltapäivänä tunsin kuinka oma "minä" alkoi palata sieltä mustasta aukosta jossa olin melkein vuoden elänyt. Tilanne parani koko ajan ja terapiassa se myös huomattiin, 2kk käytön jälkeen voxra tuplattiin 300mg päivässä ja nyt minusta tuntuu siltä kuin olisin saanut oman itseni takaisin, kaikki ystävät ja perhe samaa mieltä. Ja mikä parasta, en ole kokenut ensimmäistäkään sivuvaikutusta, mikäli nyt karkkihimon katoamista ei sellaiseksi lasketa Ei myöskään minkäänlaisia nukkumisongelmia.
Sairaslomaa jatkettiin vielä toisella 3kk-lla ja lääkitys jatkuu samoilla kaavoilla, tosin nyt olen oma-alotteisesti alkanut jättämään medipamia vähemmälle, kun tunnen että tarvetta ei sille enää ole. Ahdistus on pois.
Voxra ei ole aiheuttanut minulla minkäänlaisia keskittymisvaikeuksia, päin vastoin, nyt voin katsoa elokuvan kerralla, lukea kirjaa niin ettei tarvitse palata aina paria sivua taaksepäin kun ei muista mitä on lukenut (kuten kävi essitalopraamilla).
Kaikissa lääkkeissä on se ominaisuus että mikä sopii toiselle ei sovi toiselle ollenkaan, itse kiitän Voxraa henkeni pelastamisesta.
Oksennus on sitten bulimia?Toivottavasti teille lääkärit on sanoneet, että aina ennen Voxran ottamista täytyy SYÖDÄ jotain.=) Voxran vaikuttaessa nonadrenaliinitasapainoon ihmisen kehossa, aiheuttaa se myös oksentamisreaktion - mikäli et ole syönyt tabletin alle mitään. Tämä sama nonadrenaliini kun vaikuttaa valitettavasti myös oksennusrefleksiin.
Ja ihmettelin, minkämoisilla lääkäreillä olette käyneet - Voxra nimittäin vaikuttaa aivojen kemikaalitasapainoon huomattavasti nopeammin kuin ssri- lääkkeet. Voxran vaikutusajankohdan alkaminen on YKSI VIIKKO.
Terveisin psykiatrian sairaanhoitaja.
Ootko ehkä jonku maskotti?Onhan mulla elämä hyvin mutta silti masentaa ja on itsetuhoisia ajatuksia. Ihmettelen itsekkin miksi oon masentunu jos elmä on periaatteessa hyvällä mallillla.
G... Smith.K....Luin juuri lehdestä jutun, olikohan nyt sitten tämä voxra? Onko tehtailijan nimi se sama joka valmisti sikapiikin? Joku kirjainyhdistelmä, jenkkifirma? Glaxo Klein jotain????
Jos oli, minusta tästä lääkkeestä mainittiin, että kyseinen firma yritti myydä jotain ainetta laihdutus lääkkeenä, jota tämä masennuslääke sisältää, ja joutui korvaamaan 30 miljoonaa dollaria...tms...
Googlatkaa ja etsikää artikkeli! Siinä mainittiin että tämän lääkkeen sivuvaikutukset ovat erittäin hankalia. Ja lopettaminen vaikeeta.
Eli kannattaa aina miettiä pitkään .....
Jotku vaikuttavat niin, että kylläisyydentunne katoaaPari päivää olen syönnyt tätä lääkettä ja koko ajan on nälkä. Eli voiko olla lihottavakin vaikutus?
m38 kirjoittaa edelleen... uutta päivitystä.
Aloitin muutama viesti sitten raportin Voxrasta. Nyt käyttöä takana noin 3kk. Annos 6vkoa 150mg, tästä eteenpäin 300mg.
DNRI- lääkkeen idea perustunee siihen että olet toivottavasti hetkellisesti virkeämpi ja kykynet näin ollen liikuntaan, opiskeluun, työssä käymiseen tms. Aktiivisuuden tiedetään parantavan elämänlaatua merkittävästi. ITSESSÄÄN LÄÄKE EI SITÄ TEE. Tämä on oma kokemukseni ja uskoisin sen olevan myös neurotieteellinen fakta. Toleranssi kehittyy äärimmäisen nopeasti mikä täysin loogista, kun tiedetään varsinkin dopamiinin taipumus hakeutua tasapainoon. Lääkkeen antama virkeys ja "hyvä fiilis" on täten valitettavan hetkellistä. Käytännössä se esiintyy vain alussa ennekuin välittäjäaineiden säätelyjärjestelmät ehtivät sopeutua tilanteeseen. Sinänsä lääkkeen aloitus on paradoksaalista sillä alussa myös sivuvaikutukset ovat voimakkaimmillaan. Voit alussa sekä erittäin hyvin että todella huonosti.
Tosin, lääkkeellä on myös myöhemmin (hieman yllättäen) tapahtuva stimulaatio.. Siitä alkaa uusi vaikutus Tätä kai kutsuvat "oikeaksi vaikutukseksi". Tämä "toinen vaikutus" onkin omituinen virstanpylväs. Valitettavasti silläkin on taipumus väistyä, kuten minulla kävi. Ehdin nauttia kaksi viikkoa stimulaation siivittämistä helpoista päivistä kunnes taas palasin lähtöruutuun. Aktivaatio ei jatku siis samalla annostuksella pitkään. Valitettavasti keho haistaa palaneen käryn ja säätelee itsensä uuteen asentoon. Eihän nyt liian mukavaa voi olla!
Jenkeissä (drugs.com) masennuksen ja ahdistuksen hoitoon voidaan määrätä bupropion hydrokloridia tarvittaessa 450mg maksimiannoksella. Suomessa myyntilupa annettu 300mg. Suuremmilla annostuksilla sivuvaikutuksen saattavat lisääntyä - näistä vakavimpina kouristuskohtaukset. Prosentuaalinen riski kasvaa 10-15%. Kuitenkin jos vaikea masennus tai lamaannuttava ahdistus hankaloittaa merkittävästi elämää niin itse ottaisin mahdollisesti tuon riskin ja kokeilisin suurempaa annosta. Älä kuitenkaan tee päätöstä ennenkuin juttelet lääkärin kanssa.
Jään itse kokeilussani vielä tässä vaiheessa oppositioon seuraamaan tilannetta. Lääke saa tähän saakka kouluarvosanan 7-. Toimii välillä kuten pitääkin, mutta koska keho ei hyväksymään ylimääräistä dopamiinia niin se käynnistää luonnollisen regulaation. Näin käyttäjä saa taas lipun paluulennolle ja hopeaa kaulaan.
Voxran vaikutukset olivat katastrofaaliset. Kyseisen lääkkeen takia en suostu enää koskaan kokeilemaan yhtäkään mielialalääkkettä.Kyllä mulla ainakin Voxra on auttanu ahistukseen - raivosta en ole ihan varma. ;-) Mutta kaksi etua moneen muuhun masislääkkeeseen verrattuna: ei lihota vaan paremminkin laihduttaa. Ja ei häiritse seksielämää, päin vastoin parantaa monilla. Eli ei paha!
Nykyään sekin on mahdollista, jopa helppoa"pedro" kuin puhisit suullani <3