vpi peekele,mua sattuu mahaan ;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

badass

Vieras
mä jo luulin et ollaan selvitty siitä vatsataudista ja nyt mul on eilisillan ja tän päivän ollu maha kipee. yön nukuin hyvin ja mahakipu ei ns.häiritse normielämää, mutta tuntuu koko ajan.. ruoka maistuu ja pystyn tekeen normaalisti asioita, mut jos istun paikalleni,niin huomaan kunnolla et onpas maha kipee.. voi olispa tää jotain muuta!!! ;(
täällä töissä kärvistelen ja viel olis tunti ennenku pääsee kotiin pötköttään..

siis mää en kässää mitä tää on!!!
lähdin siskon kaa ostoksille iltapäivällä ja kesken kauppareissun alko sattuu mahaan ihan sikana. lähdettiin sit kotiin ja jäi kaupoilla juoksemiset väliin. porukoilla makasin pari tuntia sohvalla ja välillä tuli sellasia kipuja kun joku vääntelis sisuskaluja, kesti ehkä minuutin pari kerrallaan.. sit oli pitkään hyvä olo ja siivosin auton ja haravoin ja kun olin lähdössä kotiin niin taas se alko.. ajelin sit kaksinkerroin ja taas se meni ohi. kävin kaupassa ja siivoilin kotona ja touhusin pojan kaa ja taas tuli "kramppi". ei okseta,ei paskata,kramppaa vaan. ihan samanlaista ku pojalla oli alkuviikosta yhden illan. omituista.. :/

meillä oli miehen kanssa joulukuussa tällasta samantapasta sen viikon verran.. :/
mut nyt on jännä olo,ihanku olis hirvee näläntunne koko ajan,mut ajatuskins yömisestä on :x
ja kyl nyt muistat väärin, ei vauvoja meille kiitos -paitsi se yks karvanen ens viikolla :D

Osanottoni! Viime yönä tuntui että kuolema tulooo, laatta lensi ja sappinesteitä myöten kaikki tuli pihalle. Olin sitä mieltä että sappihan se vaivaa muttamutta... Kävin siis yöpäivystyksessä, otettiin sappikokeet jne ja ne oli siis ok! Lekuri oli, että sitä tavallista mahatautia :o :| :x . Olin sitten tipassa siellä muutaman tunnin ja sain kipulääkkeet suoneen. Nyt on olo jo huomattavasti parempi. Tosin välillä nippailee mahasta, se voi olla nälkääkin! Ainakin hetkeksi auttaa kun jotain syö. Mitään tukevampaa ei totisesti tee mieli.

voisko sulla ap olla kuiteskin joku sappijuttu? Kun se oireilee ihan just noin kramppailemalla, jotkut oksentaa ja toiset ei. Mulla oireili pitkään ja oli tosi pahoja kipuja, mutta koskaan en oksentanut. Kun leikattiin, niin helpotti, mutt vieläkin jotkut ruuat vaan ärsyttää ja tekee samanlaisia oireita, mutta kohtaus ei jää päälle, kun sappirakko on poistettu.
Ja mulla ei näkyny tosi tosi pahat kivet mitenkään missään verikokeissa, eikä oikein ultrassakaan. Vasta leikkauksessa huomattiin, että sappi oli ihan täynnä eri kokoisia kiviä, tämä siis Edithille!

Höh, mullakin on nyt pari päivää tullut sellasia "viiltoja" keskiosaan masua..aattelin että ilmavaivoja, stessiä tms. mutta ehkä sitten lievää vatsatautia....ei siis yrjötä eikä heikota iahna normi olo muuten, mutta etenkin makuulla tuntuupi. Katotaan jose ei mee ohi niin sitten hevoskuuri Siliceaa...( ei oo sappivaivoja, kun just tutkittiin muista syistä )

Yhteistyössä