V'ttu että ottaa päähän kun toi mies latelee valkoisia valheita ja "unohdin" juttuja!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono ihmistuntemus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono ihmistuntemus

Vieras
Oma vika Ja huono ihmistuntemus mulla (nyt huomannu että melkein kaikissa ihmissuhteissa oon ollu huono ihmistuntemuksessa vaikka luulin olevani hyvä)...
Ois pitäny jos seurustelun alussa nakata elämästä kun kertoili miten äidilleen valehtelee ja kaunistelee totuuttaa asioissa. Luulin sen koskevan vain äitiään...no nyt jo vuosia huomannu että vakiselitys on että "unohdin mainita" tai "en muista" ja ihan pienissä, mitättömissä asioissa - mites sitten mahdollisesti suurissa????

Tietää kyllä että mulle rehellisyys on tärkeintä ja itse kerron kysyttäessä totuuden vaikka se oi "rumakin" ja luulin (tyhmä joo) että muutkin tekee niin.
Nyt taas jäi ihan pikkuasiassa kiinni tuosta "en muistanu sanoo, mitä välii, pikkujuttu"...ja kuitenkin siinäkin jo tuli kaksi eri versioo.

Tuntuu etten voi luottaa enää mihinkään mitä sanoo tai kehenkään.

Mä olen tehnyt niin vääriä valintoja nuoruudesta lähtien, juurikin miesasiassa - jätin miehen joka ois palvonu mua (tajusin vasta äskettäin kun tulee uniini ja muistelin aikaamme) koska LUULIN häntä komean ulkokuoren takia petturiksi. Mutta vasta nyt tajunnut ettei kukaan vuosia ois odottanut mahdollisuutta ja uutta alkua ilman tositunnetta :( menetin siis elämäni rakkauden huonon ihmistuntemukseni vuoksi. Luulin tätä nykyistä rehdiksi ja hyväksi aviomiesainekseksi - mutta toisin kävi. Ei se edes ole mun puolella missään asiassa, aina menee oma suku edelle.
Nyt masentaa kun tajusin että olen virheitä ja vääriä valintoja täynnä.

Luulet komean ulkokuoren takia petturiksi ja sitten toinen mies sanoo avoimesti kuinka valehtelee äidilleen aj lähdetkin tämän matkaan, nyt vuosia myöhemmin onkin sitten jotain hampaankolossa vai :D

Ymmärrän kyllä tuon rehellisyysvaatimuksen, mun miehessä ärsyttää myös tuo aisioiden kaunistelu ja "unohdin kertoa"-ym.selittely. Mutta on kotonaan tuollaisen selviytymiskeinon oppinut, miehen äiti nimittäin liioittelee asioita ja suurentelee pikkujuttuja ihan draamaksi asti. Ehkä se teilläkin pikkuhiljaa siitä, jos korostat että arvosat rehellisyyttä etkä sitten saa mitään raivareita.

Tää nyt on asian vierestä, mutta sopii siinä mielessä ap:nkin tapaukseen, että on turha luulla olevansa erityistapaus, kun mies kohtelee lähipiiriään tietyllä tavalla. Mulla oli nimittäin joskus työkaveri, joka seurusteli naimisissa olevan miehen kanssa, oli siis ns. toinen nainen. Ei yhtään haitannut pettää aviovaimoa. Mutta kun mies alkoikin styylaamaan kolmannen naisen kanssa, niin siitäkös tämä toinen nainen suuttui. Mies petti häntä :-D

[QUOTE="Just";24707500]Luulet komean ulkokuoren takia petturiksi ja sitten toinen mies sanoo avoimesti kuinka valehtelee äidilleen aj lähdetkin tämän matkaan, nyt vuosia myöhemmin onkin sitten jotain hampaankolossa vai :D[/QUOTE]

Just niin! Sillon 14 -23 olin niin lapsellinen etten tajunnut ettei se että toinen on kylän komein tarkoita petturuutta!
Sitten muutin pois ja otin tavallisen näköisen, rehdiksi luulemani, tosi sympaattisen oloisen (jota onkun kun haluaa) joksi kaikki kehui. Mutta tosiaan silloinkin luulin että vain äidilleen valentelee esim. menoistaan jne. LUULIN että mulle olisi toisin kun niin keskusteltiin siitä miten mulle tärkeetä on rehelllisyys jne.
Ja tosiaan nyt vuosia takana 16...ja viime vuodet olleet perseestä ja alkanu v'tuttaa toi asia tosissaan.
Mutta kiva että sua naurattaa, mua ei.

Tää nyt on asian vierestä, mutta sopii siinä mielessä ap:nkin tapaukseen, että on turha luulla olevansa erityistapaus, kun mies kohtelee lähipiiriään tietyllä tavalla. Mulla oli nimittäin joskus työkaveri, joka seurusteli naimisissa olevan miehen kanssa, oli siis ns. toinen nainen. Ei yhtään haitannut pettää aviovaimoa. Mutta kun mies alkoikin styylaamaan kolmannen naisen kanssa, niin siitäkös tämä toinen nainen suuttui. Mies petti häntä :-D

No todella vierestä menee. Kyllähän nyt vanhemmille jokaisella on vielä esim. siinä iässä kun kotona asuu eri jutut kuin kavereille/tyttöystävälle.
Ja taitaapa olla vaikka 40v, tuskin nyt ihan samoja (kaikkea) puhuu kuin puolisolleen tai ystäville...

746705.jpg

Yhteistyössä