v'ttu teitä aitejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
jotka valittaa kun mies ei muistanu/muistuttanut lapsia!! Tai teette päivän aikana kaikki kotihommat ja mies makaa sohvalla? Miksi te ette sano miehelle, miksi sit valitatte täälläkun se on teidän omaa vikaa osittain?

Minkä taki te teette niitä lapsia tollasten miesten kannsa joista tietää ettei kiinnosta tai ajattelevat teidän olevan piikoja?

Mä en ikinä olis lapsia tehny miehen kanssa josta ei ole mitään hyötyä. Yhdessä hoidetaan muksut ja kaikki askareet, eikä mun tarvi siitä edes sanoo. Ja 4 lapsen taloudessa niitä riittää kullä jaettavaks. Ja molemmilla ei kiristä pipo.

Se sanominen ei kuule auta ja luovuttaakkaan ei sit ihan helpolla haluais! Ja valitettavasti selvis et tuo on tollanen saamaton paska vasta sitten kun oli jo myöhästä. Niin että myötätunnot kaikille niille joilla on kotona saman lainen vätys!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Onko sun paha olla?

osu ja uppos
koko ajan saa lukee alotuksia ku paska päivä ku mies sitä ja tätä...Taas se ryyppää, ei se hoida lapsia yms paskaa.. Miksi niitä lapsia täytyy tehdä tollasten idioottien kanssa, koska pohjimmiltaan, lapset siitä kärsivät eniten kun kotona tapellaan ja äiti on kiukkuinen.?

Onko sun paha olla?

osu ja uppos

Väärin.

Mä sain aamiaisen sänkyyn, mulle luettiin äitienpäiväruno, sain myös lahjan ja olen nukkunut tänään jo päikkäritkin kun mies on ollut lasten kanssa.

Myös kotityöt jaetaan ihan 50-50, välillä mies tekee jopa mua enempi.

Mutta mä en siltikään ymmärrä sitä, miksi jonkun pitää tulla nyt lyömään lyötyjä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko sun paha olla?

osu ja uppos
koko ajan saa lukee alotuksia ku paska päivä ku mies sitä ja tätä...Taas se ryyppää, ei se hoida lapsia yms paskaa.. Miksi niitä lapsia täytyy tehdä tollasten idioottien kanssa, koska pohjimmiltaan, lapset siitä kärsivät eniten kun kotona tapellaan ja äiti on kiukkuinen.?

ja kyllä sen aivan varmasti huomaa miehestä, minkälainen se on ennen ku niitälapsia aletaan tekeen.

Mistä sitä tietää etukäteen millainen se mies on 10 tai 20 vuoden päästä, ihmisetkin voi muuttua. Ei ne miehet välttämättä ole aina tuollaisia olleet, vaan ne on ajan myötä laiskistuneet ja kun ovat sen naisen saaneet nalkkiin, elikkä naimisiin ja lapsia, niin eihän sitten enää mitään tarvi tehdä, se on naisen homma tehdä kotona kaikki. Tällaisia miehiä ihan varmasti on ja paljon.

Ei ainakaan koske mua tämä aloitus.
Kurjaa kun joillakin on paha olla.
Mutta toisiasia on että tämä päivä on äitien teki sitten perhe sinun puolesta kaiken tai teet itse perheesi puolesta kaiken.

Olisi osattava nauttia ihan kummasta vaan.

Hyvää äitienpäivää kaikille aideille :flower:

Onko sun paha olla?

osu ja uppos

ja kyllä sen aivan varmasti huomaa miehestä, minkälainen se on ennen ku niitälapsia aletaan tekeen.

No ei varmaan kaikista huomaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
En kans ymmärrä tommosia piika-naisia ollenkaan. Ei ole tainnu aivot kehittyä täyteen mittaansa.

Joo siis niinhän se just on! Aivojen kehityksestä tässä nimenomaan on kyse! Voi myös olla et tollasilla kirjottajilla on siinä aivojen kehityksessä jotain vikaa!!!

Onko sun paha olla?

osu ja uppos

No eiköhän ihan jokainen ole sitä mieltä aina joskus, että mies on paska.

Eihän siihen mitän suurta juttua tarvita, jos toisen naamataulu välillä ottaa päähän. Meillä mies hoitaa lapset, eikä ryyppää. Hän ei ole myöskään idiootti mutta silti hän on mielestäni välillä paska. Kuten minäkin varmasti olen hänen mielestään aina ajoittain.

Ja monasti se menee niin, että totuus miehen luonteesta paljastuu vasta lasten teon jälkeen. On vähän vaikeaa tietää miten osallistuva isä mies on ENNEN kun niitä lapsia on taloon tullut, eikö?
Puhua voi aina paljon, mutta teot saattaa olla toisenlaisia.

Ja jos kaikki Suomen paskat miehet jätettäis ottamatta ja niiden kanssa ei lisäännyttäis, niin mahtais suomen väkiluku tippua kun lehmän häntä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
En kans ymmärrä tommosia piika-naisia ollenkaan. Ei ole tainnu aivot kehittyä täyteen mittaansa.

Mulla myös tuttavapiirissä yks pariskunta ja sit kun nähdään niin kaataa kaikki paskat mun niskaan.. Juu en oo sit viittiny sanoo et v'ttu tekis asialla jotain, ei siihen mulle valittaminen oikeen tuppaa auttaa.

Onko sun paha olla?

osu ja uppos

No ei varmaan kaikista huomaa.
no jos seurusteluaikoina miehelle on tärkeämpää vetää pää ätyteen ja nähdä niitä kavereita niin eikös se sno jo jotain? Kun tapaa "sen oikean" niin eikö silloin pitäis rauhottua ja olla sen kanssa? en nyt tarkoita koko aikaa mut niin että se tuleva vaimo kuitenkin olis se tärkein?

Jännä kun tämäkin on käännetty naisten syyksi, huomaatteko? :) Miehen saamattomuus, empatiakyvyttömyys ja totaalinen velliperseily on siis NAISEN syy. Toimiiko logiikka myös toistepäin- saako miehiä syyttää isänpäivänä siitä kun eivät vaatineet vaimoltaan hienoa päivällistä, eihän se vaimo semmoista itse älyäisi laittaa?

Joo siis niinhän se just on! Aivojen kehityksestä tässä nimenomaan on kyse! Voi myös olla et tollasilla kirjottajilla on siinä aivojen kehityksessä jotain vikaa!!!

Kyllä ihmisen täytyy olla T Y H M Ä jos palvelee toista aikuista päivittäin kotonaan ja pitää sitä normaalina. Tekee kaikki kotityöt jne.

Alkuperäinen kirjoittaja femakko:
Jännä kun tämäkin on käännetty naisten syyksi, huomaatteko? :) Miehen saamattomuus, empatiakyvyttömyys ja totaalinen velliperseily on siis NAISEN syy. Toimiiko logiikka myös toistepäin- saako miehiä syyttää isänpäivänä siitä kun eivät vaatineet vaimoltaan hienoa päivällistä, eihän se vaimo semmoista itse älyäisi laittaa?
Joo tässä olikin siitä kyse.. Mun pointti on vaan se et miksi naiset ei pidä omia puoliaan vaan antaa miesten kohdella itteensä ku vanhaa tiskirättiä.

Joo tässä olikin siitä kyse.. Mun pointti on vaan se et miksi naiset ei pidä omia puoliaan vaan antaa miesten kohdella itteensä ku vanhaa tiskirättiä.

Koska niitä naisia pelottaa että mies jättää. Suomalainen mies ei kestä vahvaa naista, joka tuntee arvonsa (ei tarkoita sitä että nainen käyttäytyy kuin sika). Siksihän nuo miehet hakee koko ajan enemmän nippanappa täysi-ikäisiä "vaimoja" Aasiasta...

No on siinä naisessakin jotain vikaa kun suostuu piiaksi. Tottakai se vellihousumies mielellään elää kukkulan kuninkaana, mitäs valitettavaa sillä on kun palvelu pelaa.