vuoden lehtikuva

Oudoissa huumepiireissä Omppumies pyörii kun on suomalaisista naisista pääosin tuollainen kuva.
Kannattaa varmaan tehdä asialle jotain.

En itse tunne yhtäkään huumehörhöä enkä yhtä lihavaa ihmistä sekä väitän ettei myöskään muutkaan lähipiirini ihmiset.

No kertoohan se, että "mies" luuhaa yökaudet netissä etsien pehmop*ornokuvia aasialaisista nuorista naisista, karua tarinaansa hänen elämästään. Kämmenet karvaa täynnä.

Oudoissa huumepiireissä Omppumies pyörii kun on suomalaisista naisista pääosin tuollainen kuva.
Kannattaa varmaan tehdä asialle jotain.

En itse tunne yhtäkään huumehörhöä enkä yhtä lihavaa ihmistä sekä väitän ettei myöskään muutkaan lähipiirini ihmiset.
Tämån palstan miesoletetuilla on vääristynyt ja kiero niaskäsitys palstan kirjoittajista. Ei kannata ottaa mitään kantaa heidän höpinöihin.

Aha, se totuus satutti itseäs jostain ”kumman” syystä. Eli tuplapeilit sun kohalla ja ilman edes teoriaa

Terv. -viime yönä puolison kanssa 10.000 askeleen luontoretkellä otsalampun valossa”
Hopealuotini ehkä osui väärään kirjoittajaan. Palstan kaasupena jatkuvasti herjaa ylipainoisia henkilöitä viesteissään.
Ota Lotta Hintsasta mallia. Hän on varsinainen urheiluhullu.

Lotta ottaa liikaa riskejä vuorikiipeilynsä kanssa. No minäkin syyllistyin siihen aikoinaan kun harrastin varjoliitoa
Vuorikiipeily on addiktoiva laji. Ehkä Lotta joskus rauhoittuu vanhoilla päivillään. Jos on oma firma ja sponsorit tuovat leivän, kai tuon touhun jotenkin ymmärtää. Vain kuukauden vauvaloma on outouden huippu ja vauvan vieminen Lappiin junalla hiihtokisoihin. Väitän, että olen henkisesti kovempi urheilija kuin Lotta. Jopa Ilkka Kanerva sanoi kerran ravintolassa, että näytän urheilijalta. Olen aina suhtautunut urheiluun huumorilla. Kun uutisten jälkeen tulee urheiluruutu, suljen lähetyksen.

Ei näy ei, ja joskus saattaa mennä elämänhallinta aikuisena tai keski-ikäisenäkin ja ajautua päihteitä käyttämään. Huumeporukoissa on usein aivan tavallisen ja siistin näköisiä vanhempia ihmisiä, joiden naamasta näkyy ettei käyttö ole jatkunut kovin pitkään.

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-

Yhteistyössä