Vuoden turhin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
olet oikeassa, missä on miesten päivä? onko tämä sitä tasa-arvoa?

Miesten päivää vietetäänkin sitten 364 päivää vuodessa. Sallittakoon heikommalle astialle edes tämä yksi päivä vuodessa kun siitä ei tosiasiassa ole edes mitään haittaa kellekään.

Alkuperäinen kirjoittaja Mietin...:
Miten surullisia ja katkeria nämä tällaiset miehen ovat, jotka esim. tässä ketjussa nyt mököttävät kun on olemassa "naistenpäivä". Sääliksi käy, kun heidän äitinsä ja mahdollisesti itse valitemansa puoliso on niin aiheuttanut syviä haavoja että koko naiskuntaa sen takia vihataan ja pelätään.

*hali* teille!

Kuka noin on sanonut? itse arvostan naisia! Ajatelkaa jos olisi vain miesten päivä veikkaan että itkisitte täällä epätasa-arvosta.

Kunpa vielä jossain olisikin oikeita miehiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:
Miten surullisia ja katkeria nämä tällaiset miehen ovat, jotka esim. tässä ketjussa nyt mököttävät kun on olemassa "naistenpäivä". Sääliksi käy, kun heidän äitinsä ja mahdollisesti itse valitemansa puoliso on niin aiheuttanut syviä haavoja että koko naiskuntaa sen takia vihataan ja pelätään.

*hali* teille!

Kuka noin on sanonut? itse arvostan naisia! Ajatelkaa jos olisi vain miesten päivä veikkaan että itkisitte täällä epätasa-arvosta.

Huonot naiset löytää huonot miehet.

*hali* teille!

En ole huonoja huolinut ja siksi yksin.

*hali* teille!

En ole huonoja huolinut ja siksi yksin.

Eipä niitä kannata huoliakkaan.

Niin ja mitä väliä sillä on, musta olisi kivaa jos olisi ihan miestenkin päivä, tykkään huomioida ja juhlistaa juttuja vaikkei ne mitään isoja olisikaan. Eikös sen pitäisi ollakin kivaa kun voi omaa kultaansa ihan erityisesti hemmotella? Ei se ainakaan ketään satuta ;) Nauttikoon ne ketkä haluaa ja ne ketkä ei halua niin ei sitten vietä näitä päiviä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Väärä arvaus:
Siinä mielessä päivä ei ole ollenkaan turha, että naisten epätasa-arvoinen asema ja kohtelu on kylmä fakta monessa maailmankolkassa edelleen. Ihan samalla tavalla fakta on Minna Canthia mukaillen se, että naisasiassa ei ole kysymys pelkästään naisten asiasta, vaan koko ihmiskunnan asiasta. Onhan tutkittu, että naisten koulutus ym. tukeminen edistää maailmanrauhaa ja valtioiden kehittymistä.

Näinpä. Sehän on KANSAINVÄLINEN naistenpäivä, ja mä ainakin miellän sen muistutuksena ettei kaikilla naisilla maailmassa ole asiat niin hyvin kuin meillä täällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Timo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ettekö te tiedä, että naisilla on vaan tää yks päivä ja kaikki muut on miesten? Suotakoon se siis naisille

Ette ole ansainneet omaa nimikkopäivää. Onhan äitienpäiväkin olemassa niinkuin isänpäiväkin, joten ei mitää erillistä naistenpäivää tarvita

ei kaikki naiset ole äitejä, kuten ei kaikki miehet ole isejä.

Kyllä se on valitettava tosiasia, että naisen euro on 70 senttiä. Ja lasikatto on vastassa. sitä on turha selittää, että miehet etenevät kyvyillään.

Nainen saa olla huomattavasti paremmin koulutettu ja tehdä hommia kaksi kertaa enemmän ja silti mies menee ohi, koska hänellä on oikea asenne vaadittavaan hommaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Nea:
Alkuperäinen kirjoittaja Väärä arvaus:
Siinä mielessä päivä ei ole ollenkaan turha, että naisten epätasa-arvoinen asema ja kohtelu on kylmä fakta monessa maailmankolkassa edelleen. Ihan samalla tavalla fakta on Minna Canthia mukaillen se, että naisasiassa ei ole kysymys pelkästään naisten asiasta, vaan koko ihmiskunnan asiasta. Onhan tutkittu, että naisten koulutus ym. tukeminen edistää maailmanrauhaa ja valtioiden kehittymistä.

Näinpä. Sehän on KANSAINVÄLINEN naistenpäivä, ja mä ainakin miellän sen muistutuksena ettei kaikilla naisilla maailmassa ole asiat niin hyvin kuin meillä täällä.

Nimenomaan! Pointsit sulle!

Musta tänään nimenomaan on tärkeää kiinnittää huomiota naisten ja tyttöjen oloihin ympäri maailmaa. Jos kohta törkeää on se, että mies saa samasta työstä suurempaa palkaa kuin nainen, niin kannattaa huomata se, että Suomessa pakolaisnaisen euro on 20 senttiä. Ja monissa maissa naisten olot ja mahdollisuudet vaikuttaa omaan elämäänsä ovat edelleen minimaaliset.

Alkuperäinen kirjoittaja www:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ettekö te tiedä, että naisilla on vaan tää yks päivä ja kaikki muut on miesten? Suotakoon se siis naisille

Ette ole ansainneet omaa nimikkopäivää. Onhan äitienpäiväkin olemassa niinkuin isänpäiväkin, joten ei mitää erillistä naistenpäivää tarvita

ei kaikki naiset ole äitejä, kuten ei kaikki miehet ole isejä.

Kyllä se on valitettava tosiasia, että naisen euro on 70 senttiä. Ja lasikatto on vastassa. sitä on turha selittää, että miehet etenevät kyvyillään.

Nainen saa olla huomattavasti paremmin koulutettu ja tehdä hommia kaksi kertaa enemmän ja silti mies menee ohi, koska hänellä on oikea asenne vaadittavaan hommaan.

Niin, ja sillä asenteella tarkoitan sitä, mitä on housuissa.

Yhteistyössä