Vuodon kesto tyhjennyksen jälkeen?

29.12.2007
79
0
6
Mietityttää, että kauanko vuodon "pitäisi" kestää lääkinnällisen tyhjennyksen jälkeen. Mulla siis sikiön kehitys oli pysähtynyt n.8+6 viikoilla ja tyhjennys oli 12+1 eli tämän viikon maanantaina (4.2.) Ja tänään vuoto loppunut kokonaan... :headwall: Voiko todellakin kohtu tyhjentyä näin nopeasti, vaiko onko kuitenkin edessä vielä kaavinta?!? Muistelen kylläkin, että joku tais kirjoittaa vuodon alkaneen uudelleenkin... Jos pikaiset vastaukset saisin teidän kokemuksista. :ashamed:

On se vaan kumma, että mikään ei oo hyvin... By the way, vuoto ei koskaan hirvittävän runsasta ollut paitsi ekat pari tuntia. Muuten kuten menkoissa.

mulla kesti vuoto viikon ja keskenmeno oli rv.9+1
aluksi oli runsaampaa vuotoa ja sitten niinkuin menkoissakin.
Jos mietityttää ni kannattaa soitella sinne missä sua hoidettiin..tyhmiä kysymyksiä ei olekkaan niin mulle sanottiin =)

Mulla oli (keskeytynyt viikoille 6+, ulos 10+) kolme päivää reilua vuotoa, joista kaks ekaa ihan järkyttävän runsasta. Sitten alkoi ruskea tuhruttelu jota kesti vielä n. 10 päivää. Kokonaisuudessaan vuotoa tuli 12 päivää.

Kuulostaa kyllä aika vähäiseltä musta toi sun vuoto, mutta voihan ihmiset vaan olla erilaisia. Kannattaa tarkkailla tilannetta ja jos yhtään tuntuu tulehduskipua alavatsassa tai nousee lämpöä, mennä päivystykseen.

Mulla kesti kunnon vuoto noin viikon ja se ärsyttävä tuhruttelu seuraavat kolme viikkoa. Eli yhteensä neljä viikkoa... Sitä ennen piti pikkuhousun suojalla jo liikkua kuusi viikkoa, kun koko raskausaika oli pientä tuhruvuotoa. Eli olin siinä sitten 10 viikkoa suojien kanssa liikenteessä :| Vähän alkoi jo tympimään. Nyt viikko ilman vuotoja ja odottelen menkkoja alkavaksi *huoh*

Niin, ja mulla oli km rv14 lääkkeellisenä tyhjennyksenä ilman kaavintaa. Enkä liioin jälkitarkastustakaan kuulemma tarvitse.

Minulla lääkkeellinen tyhjennys perjantaina 8.2.-08 rv 13+3, ja ainakin tällä hetkellä edelleen vuotoa, ei kovin runsasta, välillä tulee myös pieniä hyytymiä.Kutsu jälkitarkastukseen tulee TYKS:iin 6-8vkn kuluttua.

T Rva Pikkumyy :wave:

Mulla ei ole vuotoa oikeastan ollut koko aikana kovin runsaasti. Sairaalasta tulin kotiin muutama tunti synnytyksen jälkeen ja silloin tuli vielä siteeseen asti jotakin. Viikkoja oli silloin 15+5. Pytyllä käydessä alkuun tuli jotain hyytymää, mutta ei oikein muuta. Nyt pärjää ph suojalla ja ihmetteln vain, miten tämä näin pian alkaa loppumaan. Pyyhkiessä paperiin jää jotain, mutta selvää vuotoa ei ole. Toisaalta hyvä niin, mutta tuntuu ositain kurjalta, että kroppa on kuin ei mitään olisi tapahtunut, vaikka henkinen puoli onkin ihan palasina. Nyt menossa neljäs päivä synnytyksen jälkeen.

Yhteistyössä