M
"milja"
Vieras
Meidän vuokra-asunnossa on hometta. Voimmeko hakea vuokra summat takas, siitä päivästä lähtien kun terveystarkastaja meillä kävi? Mitä mahtaa laki sanoa, kuka tietää?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No jos olisin sinä niin kyllä mä muuttaisin ja pian pois siitä kämpästä.
Mulla yksi vuokralainen rupes uhoo mulle ku soittelin maksamattoman vuokran perään että mun täytyis korvata sille sen terveyden menetyksestä ku se on raskaanakin.... niin!!
Kysyin tältä vuokralaiselta sitten että mistä asti on ollu oireita ni kerto että no ihan alusta asti.
Sanoin takasin vaan että kuules homman nimi on kyllä se että sen maksamattoman vuokran lisäks jos näin on että siellä jotain tommosta häikkää on niin saapi maksaa vielä vähän lisää siitä hyvästä että on asunu melkein vuoden siinä asunnossa eikä ole sanallakaan sanonu että siellä olis mitään vikaan, aina vaan kehunu kämppää ym. kun ollaan oltu puheissa. Että ikävä kyllä myös vuokralaisella on velvollisuuksia. Se puhelu loppu siihen. Ei tahtonut kuulla enempää, irtisano kämpän ja vuokravakuus jäi sitten mulle.
Ja isännöitsijä kävi mittaamassa kosteudet muuton jälkeen eikä siellä mitään ollu eikä sen jälkeenkään kukaan ole valittanu mitään.
Mutta siis joo sun tapaukseen niin ilmeisesti olet asiasta puhunut vuokranantajan kanssa?
Mut joo siis itse kyllä muuttasin ja aika rivakkaan pois.
Alkuperäinen kirjoittaja mitä vittua selität ämmä?;26087505:Ei vuokralaisella ole mitään velvollisuutta metsästää hometta tai vaurioita kämpästä. Se on sinun syysi vuokranantajana, jos kämpässä on jotain suurempaa vikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja mitä vittua selität ämmä?;26087505:Ei vuokralaisella ole mitään velvollisuutta metsästää hometta tai vaurioita kämpästä. Se on sinun syysi vuokranantajana, jos kämpässä on jotain suurempaa vikaa.