vuokra-asunnosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
muutettiin uuteen isompaan asuntoon,ei siis uusi talo mutta kuitenkin..

edellinen asukas oli jättäny tän asunnon kauheesene kuntoon ..
oli ihan likaset lattiat,ei ollu imuroinnu ei mitään.
ikkunoista ei meinannu ulos nähdä.
itse puunasin vanhan asunnon tiptop kuntoon..pesin lattiat,ikkunat ja vessan+ keittiön kunnolla.

no,mua ärsyttää tuo uuni täällä.
pellit on ihan likaiset,pyysin uusia uunipeltejä,ei saatu.sanoivat että pese ne ja oon yrittäny kaikilla ja ei lähteny se musta lika,yöks :(
Ostin sitten omalla rahalla uudet ja ne otan myös mukaani kun täältä lähden.
uunissa ei palanu valo,sitäkään huoltomiehet ei suostunu vaihtaa vaan jouduttiin itse vaihtaa siihen uusi,entises kämpäs huoltomiehet toi uuden lampun.
liedet oli ihan likaset ja sain hinkata sitä kauan et lähti edes puhtaaksi.myös uunissa sisällä oli likaa ja mustaa töhnää ja semmosta palanutta ruokaa.
ärsyttävää..vaadin kohta uuden uunin kokonaan kun en jaksa pestä tota kun toi lika ei vaan lähde.

miksi toiset ei välitä yhtään vaan jättää asunnon kun pommin jäljiltä uuden asukkaan pestäväksi :(

pyydät sit vuokranantajalta alennusta ekasta vuokrasta kun on menny rahaa pesuaineisiin ja aikaa ylimääräiseen siivoamiseen!! minä sain alennusta kun oli just tuollaista siivoamista yms.

Mullakin tää nykyinen asunto oli ihan hirveessä siivossa, kun muutin tänne. Kaikki ovien pääliset, ikkunalauta, jalkalistat yms olivat ihan pölyn peitossa, niinku ei oltais koskaan siivottu. Jääkaapista ja pakastimesta löytyi ruokaa ja nekin ihan likaisena, niinku ei oltais koskaan siivottu. Mulla meni yli puoli vuotta, että uskalsin käyttää uunia, vaikka olin miten sen putsannu moneen kertaan niin silti tuntui ettei uskalla sitä käyttää.

Mulla on tapana siivota todella hyvin asunnon kun muutan, mutta näköjään kaikilla ei ole. :(

Meillä jos jättää kämppään kaaoksen kun muuttaa pois, niin vuokrayhtiö hommaa paikalle siivoojan, ja lasku veloitetaan edellisen asukkaan takuuvuokrasta. Ja tästä asiasta ollaan aikas tarkkojakin, koska kämpän on oltava muuttovalmis, kun uudet asukkaat sisään muuttavat.

Mutta kai se riippuu vuokranantajasta. Ja jos edellinen asukas on saanut vaikkapa häädön, niin ei ole huushollin siivous kiinnostanut... :/

Mulla oli sama juttu kun käytiin katsomassa tätä meidän isompaa asuntoa - oli kuin pommin jäljiltä :snotty: Mein lapset ihmettelivät miksi eivät ole edes leluja ottaneet mukaansa, käsipainoa ja vaikka mitä tavaraa oli kämpässä :/
Sanoin huoltomiehelle joka asuntoa näytti, että en todellakaan siivoa tätä sitä sotkua. Isännöitsijä hommasi paikalle siivoajat, jotka puunasivat kämppää kaksi päivää :o :snotty: Onneksi en lähtenut urakkaan itse.

Alkuperäinen kirjoittaja fas:
Eikös isännöitsijän tehtävän olisi ollut hoitaa siivoojat paikalle ja lasku entiselle asukkaalle. Niin ainakin meillä päin tehdään.

Me tehtiin kerran näin, ja kyse oli vieläpä opiskelija-asunnosta. Sieltä tuli hälytettynä siivooja tekemään kunnon pesut koko huusholliin.

Yhteistyössä