Vuokralla olevat:

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FANG-ANN-75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täähän onki mun lempiaihe.....Asutaan 3h+k+s+parveke ja muutin tähän toukokuussa 2007 jolloin vuokra oli 540e.Tän vuoden tammikuussa nousi 620e ja nyt tammikuussa nousee 705e :o :o :o |O Että näin Espoossa.Tänne ei ole tehty eikä tehdä mitään remppaa ja täältä pitää mennä leikkipuistoonkin bussilla |O Niin ja neliöitä on hurjat 62 ja meitä on neljä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
2h+kk, 44 neliötä, 610 euroa. Nousee 630 euroon. :(

Ompa kallis! Asutteko Hesan keskustassa :whistle: . Me Tampereella ja ei keskustassa.

No älä muuta sano. Espoossa asutaan. Ison kauppakeskuksen läheisyydessä.
Eipä vain halvempia tarjota, vaikka olen opiskelija. :(

Mutta tähän verrattuna sua ei ehkä harmita niin paljon teidän vuokra. :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Täähän onki mun lempiaihe.....Asutaan 3h+k+s+parveke ja muutin tähän toukokuussa 2007 jolloin vuokra oli 540e.Tän vuoden tammikuussa nousi 620e ja nyt tammikuussa nousee 705e :o :o :o |O Että näin Espoossa.Tänne ei ole tehty eikä tehdä mitään remppaa ja täältä pitää mennä leikkipuistoonkin bussilla |O Niin ja neliöitä on hurjat 62 ja meitä on neljä.

Hirveät nousut! Käsittämätöntä!

Onko kaupungin asunto? Meille ei edes kaupunki ole tarjonnut ikinä mitään.
ter. 630euroa/44 neliötä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja myös espoolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Täähän onki mun lempiaihe.....Asutaan 3h+k+s+parveke ja muutin tähän toukokuussa 2007 jolloin vuokra oli 540e.Tän vuoden tammikuussa nousi 620e ja nyt tammikuussa nousee 705e :o :o :o |O Että näin Espoossa.Tänne ei ole tehty eikä tehdä mitään remppaa ja täältä pitää mennä leikkipuistoonkin bussilla |O Niin ja neliöitä on hurjat 62 ja meitä on neljä.

Hirveät nousut! Käsittämätöntä!

Onko kaupungin asunto? Meille ei edes kaupunki ole tarjonnut ikinä mitään.
ter. 630euroa/44 neliötä.

Kyllä on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
2h+kk, 44 neliötä, 610 euroa. Nousee 630 euroon. :(

Ompa kallis! Asutteko Hesan keskustassa :whistle: . Me Tampereella ja ei keskustassa.

No älä muuta sano. Espoossa asutaan. Ison kauppakeskuksen läheisyydessä.
Eipä vain halvempia tarjota, vaikka olen opiskelija. :(

Mutta tähän verrattuna sua ei ehkä harmita niin paljon teidän vuokra. :)

no niimpä! Siksi kiva kuulla ettei meillä oo ihan kaikkein mahdollinen :D . Ja joo, onhan kalliimpiakin mutta tämä on -94 rakennettu höskä(puuluhtitalo) joka huonosti rakennettu, väärin tehty kaikkee, kokoajan saa korjata jotain ym. Et ymmärrän jos ois uus hieno talo :| siks mua ottaa pannuun tää vuokra.

 

Yhteistyössä