Paljonko vuokra ja minkä kokoinen asunto?
Nousiko vuokra ja paljon?
Meillä 3h+k, 80,5 neliöö. Vuokra 688e/kk
ja NOUSI 50e!!! |O :snotty:
Nousiko vuokra ja paljon?
Meillä 3h+k, 80,5 neliöö. Vuokra 688e/kk
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:2h+kk, 44 neliötä, 610 euroa. Nousee 630 euroon.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:2h+kk, 44 neliötä, 610 euroa. Nousee 630 euroon.![]()
Ompa kallis! Asutteko Hesan keskustassa. Me Tampereella ja ei keskustassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Täähän onki mun lempiaihe.....Asutaan 3h+k+s+parveke ja muutin tähän toukokuussa 2007 jolloin vuokra oli 540e.Tän vuoden tammikuussa nousi 620e ja nyt tammikuussa nousee 705e![]()
![]()
|O Että näin Espoossa.Tänne ei ole tehty eikä tehdä mitään remppaa ja täältä pitää mennä leikkipuistoonkin bussilla |O Niin ja neliöitä on hurjat 62 ja meitä on neljä.
Alkuperäinen kirjoittaja myös espoolainen:Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Täähän onki mun lempiaihe.....Asutaan 3h+k+s+parveke ja muutin tähän toukokuussa 2007 jolloin vuokra oli 540e.Tän vuoden tammikuussa nousi 620e ja nyt tammikuussa nousee 705e![]()
![]()
|O Että näin Espoossa.Tänne ei ole tehty eikä tehdä mitään remppaa ja täältä pitää mennä leikkipuistoonkin bussilla |O Niin ja neliöitä on hurjat 62 ja meitä on neljä.
Hirveät nousut! Käsittämätöntä!
Onko kaupungin asunto? Meille ei edes kaupunki ole tarjonnut ikinä mitään.
ter. 630euroa/44 neliötä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:2h+kk, 44 neliötä, 610 euroa. Nousee 630 euroon.![]()
Ompa kallis! Asutteko Hesan keskustassa. Me Tampereella ja ei keskustassa.
No älä muuta sano. Espoossa asutaan. Ison kauppakeskuksen läheisyydessä.
Eipä vain halvempia tarjota, vaikka olen opiskelija.
Mutta tähän verrattuna sua ei ehkä harmita niin paljon teidän vuokra.![]()