H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:44m2 ja 800e+vesi 17e/hlö+sähkö 3kk välein.
Jep, Helsingissä asun. Sain muutama vuosi sitten töitä täältä päin hyvin lyhyellä varoitusajalla, joten asunto oli pakko löytää mahdollisimman pian. Ravasin kuukauden verran asuntonäytöissä (asuen sen ajan kaverin 22 neliön yksiössä alivuokralaisena hänen kanssaan...) ja toi nykyinen kämppä oli paras, mikä tarjolla oli. Siis hinta-laatusuhteeltaan paras.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vedit pohjat. Helsinki kyseessä?Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:40m2, 1h+tupakeittiö+sauna, vesimaksuineen ~683?. Ja nousee viimeistään maaliskuussa, en vielä tiedä paljonko. Veikkaisin, että maaliskuun jälkeen menee 700 euroa rikki..![]()
Ja joo, olen ollut asumisoikeusasuntojonossa nyt reilut puolitoista vuotta. Sinä aikana jono on saattanut lyhentyä ehkä muutamalla jonottajalla. :headwall:
Me ollaan oltu kaks vuotta asojonossa. Pari kertaa on tarjottu, mutta ne on olleet liian pieniä asuntoja.
Nyt tuli kirje, että "Valitettavasti emme ole pystyneet tarjoamaan teille haluamaanne asuntoa, suosittelemme katsomaan kaupungin vuokra-asuntoja" tms. Joopajoo. Paljon auttaa, kun niitäkin on jonotettu jo kuukausitolkulla eikä mitään vapaudu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:44m2 ja 800e+vesi 17e/hlö+sähkö 3kk välein.
Missä noin kallista?
Alkuperäinen kirjoittaja o ou:3h + k + sauna ja parveke 71neliöö 568e ja nousee nyt 30e. Vesimaksu sisältyy vuokraan. Miten ihmeessä ihmisillä vara maksaa lähemmäs tonnia vuokra-asunnosta vielä... Ei riittäs meikäläisen palkka...
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Täähän onki mun lempiaihe.....Asutaan 3h+k+s+parveke ja muutin tähän toukokuussa 2007 jolloin vuokra oli 540e.Tän vuoden tammikuussa nousi 620e ja nyt tammikuussa nousee 705e![]()
![]()
|O Että näin Espoossa.Tänne ei ole tehty eikä tehdä mitään remppaa ja täältä pitää mennä leikkipuistoonkin bussilla |O Niin ja neliöitä on hurjat 62 ja meitä on neljä.