D
:DD
Vieras
Laitoin eilen jotain tuotteita myyntiin tori.fi sivuille. Mulla on niissä tuotteissa sijainti, kaupunki ja kaupunginosa. Eilisen aikana tuli 3 pyyntöä toimittaa ihan toiselle puolen kaupunkia missä asun joku euron tuote. Ihan vaan ohimennen. Tai 2 kyseli naapurikaupunkiin 50km:n päähän kun ei kuulema 1,40e posteja haluat maksaa kun tuote on "lähellä". Siis ihanko oikeesti? Kyllähän sitä voi kysyä että onko mahdollisesti asiaa toiseen kaupunginosaan mutta kun ne kyselyt olivat lähinnä käskyjä. Itse ainakin kun ostan jotain paikallisesta fb-kirpikseltä niin aina varaudun että se OSTAJA eli MINÄ liikun noutamaan tuotteen.
Ja nyt yön aikana oli vielä tullut mussutus tuotteesta jonka ostaja haluaa mutta epäilee postin hintoja. Laitoin ilmoitukseen 5e ja ostajan mielestä ei sitä ole. Kyseessä on vielä helposti rikki menevä iso tuote ja postit on varmaan enemmän kun joudun sen paketiksi laittamaan jos se haluaa ehjänä perille. Mutta se tapa ja kielenkäyttö millä tämä ostaja ilmoitti et pitäisi tarkistuttaa postikulut, tosin sama ostaja valitti tuotteen hinnasta. Miksi edes laittaa viestiä jos ei kelpaa hinta eikä postikulut? 90e tuote pitäisi saada ilmaiseksi.
Ja nyt yön aikana oli vielä tullut mussutus tuotteesta jonka ostaja haluaa mutta epäilee postin hintoja. Laitoin ilmoitukseen 5e ja ostajan mielestä ei sitä ole. Kyseessä on vielä helposti rikki menevä iso tuote ja postit on varmaan enemmän kun joudun sen paketiksi laittamaan jos se haluaa ehjänä perille. Mutta se tapa ja kielenkäyttö millä tämä ostaja ilmoitti et pitäisi tarkistuttaa postikulut, tosin sama ostaja valitti tuotteen hinnasta. Miksi edes laittaa viestiä jos ei kelpaa hinta eikä postikulut? 90e tuote pitäisi saada ilmaiseksi.