V
vierailija
Vieras
Ja kusen jälkeen huuhdellaan pönttö. Piste.Pisteen jälkeen kuuluu välilyönti, pölö.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja kusen jälkeen huuhdellaan pönttö. Piste.Pisteen jälkeen kuuluu välilyönti, pölö.
www.instagram.com
Siis tää on mulle ihan uutta. Vitsit täällä oppii hienoja juttuja!Pisteen jälkeen kuuluu välilyönti, pölö.
Mä en ravista,pikkutipat mitään haittaa .Ja ravistellaan pippeli.
Markku ravistaa pikkutipat oman twinkin suuhunMä en ravista,pikkutipat mitään haittaa .
Oot nukkunut äidinkielen tunneilla sitten vai?Siis tää on mulle ihan uutta. Vitsit täällä oppii hienoja juttuja!
Tekstis on helpompaa lukea siten.En kyllä takaa, et opin muistaan tätä ihan hetkessä.
Silloin mitään välilyöntejä ollutOot nukkunut äidinkielen tunneilla sitten vai?
Ei. Sun piparistas voi saada kurkkusyövänVoisko joku nuolla mun piparia?
Keltään ei tuu mitään uutta. Niin tylsää.Mitä helvettiä noi Subsit julkaisee jonkin ikivanhan haastattelun Karnevaaleista?
Kuvittelin lukevani jotain tuoreita uutisia, ja yks kaks kehutaan, kuinka JO on julkaissut uuden musiikkivideon Muzika za decusta![]()
Öö, no ei mikään selitys kyllä, minulla oli ainakin yhtenä valinnaisena jo yläasteella konekirjoitus ja sit vähintään jatko-opinnoissa luulisi törmäävän tollaiseenkin asiaan.Silloin mitään välilyöntejä ollut. Kaunoo kirjoitettiin ihan lyijykynällä
. Ihan hyvän arvosanan sain kirjoituksissa. Nää on näitä nykyajan kotkotuksia. Vähän niin kuin seiskassa ei oo enää poikkiviivaa. Ihan hoopoo.
Ootellaas Seiskaa....Keltään ei tuu mitään uutta. Niin tylsää.![]()