vuosi synnytyksestä+rinnat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmeissään

Vieras
Mä olen huomannut, että mun rintani ovat aivan eriparit!!!! Aluksi nauratti, vaan eipä enää. Toinen on selvästi pienempi, jopa mies huomaa. Onko tämä normaalia? Imetin kuitenkin vain 2kk joten en usko et sillä voisi näin suurta merkitystä olla. Pitäisikö olla todella huolissaan ja käydä yksityisellä näyttämässä? Terveyskeskuksessa ne ei koskaan tiedä mistään mitään.
Voisikohan olla esim. seurausta rintasyövästä tai muusta kasvaimesta? Tietääkö kukaan?
Tämä pienempi rinta oli "vihlova" imetyksen aikoihin, en tiedä onko sillä merkitystä.
Onko teillä muilla rinnat saman kokoiset vai huomaako eroa?

Mulla oli rinnat eriparia jo ennen raskautta ihan selvästi. Suurimmalla osalla naisista ne tutkimusten mukaan on, eli ei syytä huoleen. Ärsyttäväähän se tietysti on...
Mullakin tuota pienempää on vihlonut imettäessä ja sieltä on tullut paljon vähemmän maitoakin. Olen ajatellut, että liittyy siihen maidon tuloon.

Hei!
Mulla on kolme lasta, joita olen kaikkia imettänyt n. 5 kk. Keskimmäisen kohdalla huomasin imettäväni enemmän vasemmasta rinnasta, koska tuntui,että oikeasta ei juuri maitoa enää viimeisinä aikoina tullut. Tästä seurauksena huomasin myöhemmin, että vasen rintani on huomattavasti suurempi kuin oikea. Joskus lääkäriltä asiaa tiedustellessani, hän totesi vain, että on hyvin yleistä että naisella on rinnat eri paria. Ett silleen....

Tuota imetystä minäkin mietin. Taisin sitten kuitenkin imettää enemmän toisella rinnalla. Tästä siis johtunee sitten kai tää erikokoisuus, koska ennen imetystä ne olivat kyllä samankokoiset:)