Vuosia jatkunut Trumpin vastainen propaganda on tuottanut tulosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle on ihan sama, mitä ne tekee, kun eivät tule meidän tontille. Jos tulevat, niin pihalle ja kovaa.
Mut tämä ei jostain syystä kelpaa sulle, vaan pitäis levitellä pakaroita polvillaan usan suuntaan.
Kotomaan politiikka minua kiinnostaa.
Ei mulla ole mitään intressejä Usan suuntaan. Kommentoin, koska, eihän se nyt tarkoita sitä että Trump on hoitanut asiat huonosti jos sinä ja media itkette ja öyhötätte mitä ihmeellisintä höpöjuttua.:giggle:

Ei mulla ole mitään intressejä Usan suuntaan. Kommentoin, koska, eihän se nyt tarkoita sitä että Trump on hoitanut asiat huonosti jos sinä ja media itkette ja öyhötätte mitä ihmeellisintä höpöjuttua.

Nyt sen dorkan todellisuus pitäisi selvitä tyhmimmällekin jenkille

Se patologinen valehtelija vähätteli pandemiaa, sitten se iski ja sitten se sanoi varottaneensa siitä jo ajat sitten

Ja nyt se viis veisaa kuitenkin miljoonista kuolemista tullakseen valituksi

Siis NIIN HULLU ettei voi uskoa todeksi, kukaan ei voi siihen takinkääntäjään luottaa, vakavia persoonallisuushäiriöitä sillä on vaikka muille jakaa

Ei mulla ole mitään intressejä Usan suuntaan. Kommentoin, koska, eihän se nyt tarkoita sitä että Trump on hoitanut asiat huonosti jos sinä ja media itkette ja öyhötätte mitä ihmeellisintä höpöjuttua.
Juu, sulla on jossain niitä parempia twiittejä.. mut jos kuvittelisit edes hetken, et eläisit siinä maailmassa, missä muut elää.

Juu, sulla on jossain niitä parempia twiittejä.. mut jos kuvittelisit edes hetken, et eläisit siinä maailmassa, missä muut elää.
Pitää ymmärtää ero puheiden ja tekojen välillä, eikö?
Trumpin ulosanti ei ole aina kovin arvokasta, mutta pitääkö sen olla? Mun mielestä Trump on piristys joka ei kumartele korruptioitunutta mediaa vaan rohkeasti tuo omaa agendaansa esiin, ja kansakin tuntuu pitävän tuollaisesta niin mikäs siinä sitten.:giggle:

Nyt sen dorkan todellisuus pitäisi selvitä tyhmimmällekin jenkille

Se patologinen valehtelija vähätteli pandemiaa, sitten se iski ja sitten se sanoi varottaneensa siitä jo ajat sitten

Ja nyt se viis veisaa kuitenkin miljoonista kuolemista tullakseen valituksi

Siis NIIN HULLU ettei voi uskoa todeksi, kukaan ei voi siihen takinkääntäjään luottaa, vakavia persoonallisuushäiriöitä sillä on vaikka muille jakaa
Öhm, miten tämän laittaisi nätisti...hmmm...sussa on hiukan sellaista öyhöttäjän vikaa.:LOL:
Trump on hoitanut hommansa hyvin, en ymmärrä tuota turhaa natinaa, mutta toki saat ilmaista itseäsi ihan vapaasti.

Pitää ymmärtää ero puheiden ja tekojen välillä, eikö?
Trumpin ulosanti ei ole aina kovin arvokasta, mutta pitääkö sen olla? Mun mielestä Trump on piristys joka ei kumartele korruptioitunutta mediaa vaan rohkeasti tuo omaa agendaansa esiin, ja kansakin tuntuu pitävän tuollaisesta niin mikäs siinä sitten.
Sori, mut ei me voida keskustella tästä asiasta, jos et suostu tulemaan kuplastasi ulos. Toki on hienoa, että kuplasi on ruusuinen.
Pitäisi nimenomaan nähdä puheet, teot ja seuraukset.
Vaikka jokin media olisikin korruptoitunut, ei voi puhua niin, että toimittajien päälle käydään. Sellainen ei tee hyvää sananvapaudelle.
Ei pitäisi voida erottaa kaikkia ministereitä, jotka ovat eri mieltä, tai uhata potkuilla. Ei voi vain lähettää omaa vaaliohjelmaansa kesken presidentin tehtävien. Se ei tee hyvää demokratialle.
Se, että se tuo omaa agendaansa esiin, tekee haittaa ihmisoikeuksille, maailmanrauhalle jne.
Kyllä tällaiset perusasiat pitäisi nähdä, vaikka kuinka jumaloisikin ketä tahansa henkilöä.
Ei kaikkea, mitä pahaa se on saanut aikaan, voi vain kutsua demareiden salajuoneksi tai korruptoituneeksi mediaksi.

Sori, mut ei me voida keskustella tästä asiasta, jos et suostu tulemaan kuplastasi ulos. Toki on hienoa, että kuplasi on ruusuinen.
Pitäisi nimenomaan nähdä puheet, teot ja seuraukset.
Vaikka jokin media olisikin korruptoitunut, ei voi puhua niin, että toimittajien päälle käydään. Sellainen ei tee hyvää sananvapaudelle.
Ei pitäisi voida erottaa kaikkia ministereitä, jotka ovat eri mieltä, tai uhata potkuilla. Ei voi vain lähettää omaa vaaliohjelmaansa kesken presidentin tehtävien. Se ei tee hyvää demokratialle.
Se, että se tuo omaa agendaansa esiin, tekee haittaa ihmisoikeuksille, maailmanrauhalle jne.
Kyllä tällaiset perusasiat pitäisi nähdä, vaikka kuinka jumaloisikin ketä tahansa henkilöä.
Ei kaikkea, mitä pahaa se on saanut aikaan, voi vain kutsua demareiden salajuoneksi tai korruptoituneeksi mediaksi.
Nimenomaan olen ulkona kuplasta, en pelkästään katso valeuutisia joten osaan kertoa että Trump on hoitanut hommansa hyvin.

Media kyllä tekee kaikkensa mustamaalatakseen Trumpia, etenkin näinä aikoina. Mutta, kohta saamme taas todistaa suvakkien ja median peppukipua vuosikaupalla, enkä osaa olla kovin empaattinen näitä ”kärsijöitä” kohtaan, pahoittelut siitä.

Nimenomaan olen ulkona kuplasta, en pelkästään katso valeuutisia joten osaan kertoa että Trump on hoitanut hommansa hyvin.

Media kyllä tekee kaikkensa mustamaalatakseen Trumpia, etenkin näinä aikoina. Mutta, kohta saamme taas todistaa suvakkien ja median peppukipua vuosikaupalla, enkä osaa olla kovin empaattinen näitä ”kärsijöitä” kohtaan, pahoittelut siitä.
Eli olet niin syvällä kuplassasi, että kuvittelet olevasi siitä ulkona. No, jos se oikea maailma joskus kiinnostaa, niin uskoakseni jokaisella on mahdollisuus siihen tutustua.
Jos joskus haluat kurkata maailmaan, aloita sellaisesta ajatuksesta, että uutinen ei ole tosi vain silloin, kun olet sen kanssa samaa mieltä. :)

Ja kun uskot muiden peppukipuilevan, niin älä samalla päästä itsellesi liian syvälle, vaikka tunnutkin oikein kerjäävän.

Jos sun mielestä saa ilmaista itseään vapaasti, niin miksi kutsut öyhöttäjäksi?
Media öyhöttää ja sinä mukana?
Kannattaa tutkia asioita monipuolisesti, eikä jättää mielipidettä pelkän median mielipiteen varaan.
Eikö ole melko merkillistä, että medialla on aina vain pahaa sanottavaa Trumpista?

Harmi kun meillä ei edes Suomessa ole asiallista tiedotusvälinettä joka tiedottaa - eikä kirjoittele mielipiteitään. Tiedottamisen tulisi perustua faktaan eikä toimittajan mielipiteeseen esim. Trumpista.

Yhteistyössä